X

فیکٹ چیک: مغل حکمران اورنگ زیب نہیںٹ کشمیر کے شہید سپاہی اورنگزیب کے بارے میں بول رہے تھے ادھو ٹھاکرے

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ وائرل ویڈیو میں ادھو ٹھاکرے کشمیر کے شہید سپاہی اورنگ زیب کے بارے میں بات کر رہے تھے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: June 29, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ مہاراشٹر میں سیاسی ہلچل کے درمیان وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے کا ایک ویڈیو تیزی سے وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو میں انہیں مراٹھی میں بات کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ اس میں وہ کشمیری پنڈت، ہندوتوا، مراٹھی فوجیوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے دیکھے جا سکتے ہیں۔ ٹھاکرے کو کشمیر میں شہید ہونے والے بھارتی فوجی اورنگزیب کے بارے میں بھی بات کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔ سوشل میڈیا صارفین دعویٰ کر رہے ہیں کہ ادھو ٹھاکرے مغل بادشاہ اورنگزیب کو شہید کہہ رہے ہیں۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ وائرل ویڈیو میں ادھو ٹھاکرے کشمیر کے شہید سپاہی اورنگ زیب کے بارے میں بات کر رہے تھے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف آشیش رگھوونشی نے 21 جون کو ایک ویڈیو اپ لوڈ کرتے ہوئے دعویٰ کیا: “شیو سینا کی ترقی… ادھو ٹھاکرے کے مطابق، اسلامی ڈاکو، اورنگ زیب، جس نے ہزاروں ہندو مندروں کو گرایا اور ان پر مسجدیں بنائیں، ملک کے لیے شہید ہو گیا‘‘۔

فیس بک پوسٹ کا مواد ویسا ہی ہے جیسا کہ یہاں لکھا گیا ہے۔ اسے سچ مان کر دوسرے صارفین بھی اسے وائرل کر رہے ہیں۔ پوسٹ کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی حقیقت جاننے کے لیے سب سے پہلے گوگل سرچ ٹول کی مدد لی۔ وائرل پوسٹ کو کی ورڈ کی بنیاد پر سرچ کیا۔ پھر انہیں گوگل پر سرچ کیا گیا۔ ہمیں ٹی وی 9مراٹھی کے یوٹیوب چینل پر ایک خبر ملی۔ اسے 8 جون 2022 کو اپ لوڈ کیا گیا تھا۔ 2:19 منٹ کی اس خبر میں وہی فوٹیج موجود تھی جو غلط دعوے کے ساتھ وائرل ہوئی تھی۔ مکمل خبر یہاں دیکھی جا سکتی ہے۔ ویڈیو میں واضح طور پر سنا جا سکتا ہے کہ ٹھاکرے کشمیر کے شہید سپاہی اورنگزیب کا ذکر کر رہے تھے۔

ہمیں وائرل ویڈیو کا بڑا ورژن ٹی وی 9 مراٹھی کے یوٹیوب چینل پر ملا۔ اسے 8 جون 2022 کو اپ لوڈ کیا گیا تھا۔ اسے یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔ مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ سمبھاج نگر میں ایک پروگرام سے خطاب کر رہے تھے۔

وشواس نیوز نے تحقیقات کو آگے بڑھاتے ہوئے اورنگزیب کو سرچ کرنا شروع کیا۔ معلوم ہوا کہ 14 جون 2018 کو بھارتی فوج کے شہید اورنگزیب جب عید منانے راجوری سے اپنے گاؤں جا رہے تھے تو پلوامہ کے کالام پورہ سے دہشت گردوں نے انہیں اغوا کر کے بعد میں قتل کر دیا۔ متعلقہ خبریں یہاں پڑھی جا سکتی ہیں۔

جانچ کے اگلے مرحلے میں ودربھ کے شیوسینا میٹروپولیٹن چیف نتن تیواری سے رابطہ کیا گیا۔ انہوں نے بتایا کہ وائرل پوسٹ میں کوئی صداقت نہیں ہے۔ اس میں جو دعویٰ کیا جا رہا ہے وہ سراسر بے بنیاد اور جھوٹا ہے۔

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کے حوالے سے ممبئی کے نوبھارت ٹائمز کے پولیٹیکل ایڈیٹر ابھیمنیو شیتولے سے بھی بات کی۔ انہوں نے بتایا کہ وائرل پوسٹ جعلی ہے۔ اس تقریر میں ادھو کشمیر میں شہید ہونے والے بھارتی فوجی اورنگزیب کے بارے میں بات کر رہے تھے۔

تحقیقات کے آخری مرحلے میں جعلی پوسٹ کرنے والے صارف سے تفتیش کی گئی۔ فیس بک صارف آشیش رگھوونشی کی سوشل اسکیننگ میں پتہ چلا کہ صارف آگرہ کا رہنے والا ہے۔ اسے 27 ہزار سے زیادہ لوگ فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز کی تحقیقات میں وائرل پوسٹ جعلی ثابت ہوئی۔ اپنی تقریر میں ادھو ٹھاکرے مغل بادشاہ اورنگ زیب کا نہیں بلکہ کشمیر کے شہید سپاہی اورنگ زیب کا ذکر کر رہے تھے۔ ادھو ٹھاکرے کی تقریر کا ایک اقتباس جھوٹے دعووں کے ساتھ وائرل ہو رہا ہے۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ وائرل ویڈیو میں ادھو ٹھاکرے کشمیر کے شہید سپاہی اورنگ زیب کے بارے میں بات کر رہے تھے۔

  • Claim Review : شیو سینا کی ترقی… ادھو ٹھاکرے کے مطابق، اسلامی ڈاکو، اورنگ زیب، جس نے ہزاروں ہندو مندروں کو گرایا اور ان پر مسجدیں بنائیں، ملک کے لیے شہید ہو گیا
  • Claimed By : آشیش رگھوونشی
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later