X

فیکٹ چیک: ٹائم میگزین کا ایڈیٹڈ کوور پیج پی ایم مودی کا خلاف پروپیگنڈا کے مقصد سے وائرل

وشواس نیوز نے وائرل تصویر کی جانچ کی اور پتہ چلا کہ تصویر میں ایڈیٹنگ کی گئی ہے۔ اصل تصویر میں پوتن کا چہرہ دکھایا گیا ہے اور اسے ٹائم میگزین نے نہیں بلکہ گرافک ڈیزائنر پیٹرک مولڈر نے بنایا تھا۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 9, 2022

وشواس نیوز (نئی دہلی)۔ ٹائم میگزین کے کور پیج کی ایک مبینہ تصویر اس دعوے کے ساتھ شیئر کی جا رہی ہے کہ ٹائم میگزین نے وزیر اعظم نریندر مودی کا موازنہ ہٹلر سے کیا ہے۔ وشواس نیوز نے وائرل تصویر کی جانچ کی اور پتہ چلا کہ تصویر میں ایڈیٹنگ کی گئی ہے۔ اصل تصویر میں پوتن کا چہرہ دکھایا گیا ہے اور اسے ٹائم میگزین نے نہیں بلکہ گرافک ڈیزائنر پیٹرک مولڈر نے بنایا تھا۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف پوجا اچاریہ نے وائرل تصویر شیئر کی ہے۔ جس پر لکھا ہے کہ ’’مودی ایسے وزیراعظم ہیں جن کے پاس نہ کوئی وژن ہے، نہ عقل ہے اور نہ ہی ملک کے ضرورت مندوں کی بہتری کی خواہش ہے، وہ صرف اقتدار کے بھوکے ہیں‘‘۔ #ByeByeModi

فیس بک پوسٹ کا مواد ویسا ہی ہے جیسا کہ یہاں لکھا گیا ہے۔ اسے سچ مان کر دوسرے صارفین بھی اسے وائرل کر رہے ہیں۔ پوسٹ کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وائرل تصویر کی حقیقت جاننے کے لیے ہم نے ٹائم میگزین کی آفیشل ویب سائٹ کو چیک کرنا شروع کیا۔ ہمیں ویب سائٹ پر وائرل تصویر سے متعلق کوئی معلومات نہیں مل سکیں۔ پھر ہم نے ٹائم کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کو سرچ کرنا شروع کیا۔ ہمیں یہاں بھی وائرل دعوے سے متعلق کوئی معلومات نہیں ملی۔

تحقیقات کو مزید آگے بڑھاتے ہوئے، ہم نے وائرل تصویر کو گوگل ریورس امیج کے ذریعے تلاش کیا۔ اس دوران اصل تصویر پیٹرک مولڈر نامی ٹوئٹر صارف کے اکاؤنٹ پر موصول ہوئی۔ اصل تصویر میں پی ایم مودی نہیں بلکہ پوتن کا چہرہ لگا ہوا ہے۔ 28 فروری 2022 کو پیٹرک مولڈر نے اصل تصویر کے ساتھ ساتھ کچھ دوسری تصاویر شیئر کرتے ہوئے لکھا، ’’یہ میرا بنایا ہوا آرٹ ورک ہے۔ میں نے پیوتن کی یہ تصویر اس دن بنائی تھی جب روس نے یوکرین پر حملہ کیا تھا۔ میں نے اسے یوکرین پر روس کے حملے کی مخالفت کے لیے بنایا تھا۔”

ہم نے مکمل تصدیق کے لیے پیٹرک مولڈر سے رابطہ کیا۔ اس نے ہمیں بتایا، “وائرل دعویٰ غلط ہے۔ اصل تصویر میں پوتن کا چہرہ ہے۔ یہ تصویر ٹائمز میگزین نے شائع نہیں کی تھی۔ میں نے یہ تصویر بنائی ہے۔ میں ایک گرافک ڈیزائنر ہوں۔ میں آرٹ ورک کو ٹائم کور کے طور پر بنانے کا ارادہ نہیں رکھتا تھا۔ میں کچھ ایسا بنانا چاہتا تھا جو یوکرین پر حملے کے گرد گھومتا ہو اور عوام کے مزاج کو پہنچاتا ہو۔” دونوں تصویروں میں فرق ذیل میں دیکھا جا سکتا ہے۔

وشواس نیوز نے تحقیقات کے آخری مرحلے میں وائرل پوسٹ کو شیئر کرنے والے پروفائل کا بیک گراؤنڈ چیک کیا۔ ہم نے پایا کہ فیس بک پر صارف کے 23,432 فالورز ہیں۔ پوجا اچاریہ مئی 2016 سے فیس بک پر سرگرم ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل تصویر کی جانچ کی اور پتہ چلا کہ تصویر میں ایڈیٹنگ کی گئی ہے۔ اصل تصویر میں پوتن کا چہرہ دکھایا گیا ہے اور اسے ٹائم میگزین نے نہیں بلکہ گرافک ڈیزائنر پیٹرک مولڈر نے بنایا تھا۔

  • Claim Review : مودی ایسے وزیراعظم ہیں جن کے پاس نہ کوئی وژن ہے، نہ عقل ہے اور نہ ہی ملک کے ضرورت مندوں کی بہتری کی خواہش ہے، وہ صرف اقتدار کے بھوکے ہیں
  • Claimed By : پوجا اچاریہ
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later