X

فیکٹ چیک: نوپور شرما کے پرانے ویڈیو کے ایک حصہ کو نیا بتا کر کیا گیا وائرل

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ گمراہ کن ثابت ہوا۔ دراصل وائرل کلپ نوپور شرما کے 2018 میں دیئے گئے خطاب کا حصہ ہے۔ مئی 2018 میں، انہوں نے مہاراشٹر کے احمد نگر میں ایک پروگرام میں خطاب کیا تھا۔ اب کچھ لوگ اسی تقریر کے ایک حصہ کو حالیہ بتاتے ہوئے وائرل کیا جا رہا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 27, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ بی جے پی کی سابق ترجمان نوپور شرما کا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے سوشل میڈیا پر دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ یہ نوپور شرما کی نئی ویڈیو ہے۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ گمراہ کن ثابت ہوا۔ دراصل وائرل کلپ نوپور شرما کے 2018 میں دیئے گئے خطاب کا حصہ ہے۔ مئی 2018 میں، انہوں نے مہاراشٹر کے احمد نگر میں ایک پروگرام میں خطاب کیا تھا۔ اب کچھ لوگ اسی تقریر کے ایک حصہ کو حالیہ بتاتے ہوئے وائرل کیا جا رہا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف عصمت جنید خان نے 17 جولائی کو ایک ویڈیو کلپ اپ لوڈ کرتے ہوئے دعویٰ کیا: ‘متنازع بیان کے بعد نوپور جی شرما کی نئی ویڈیو‘۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وشواس نیوز نے وائرل ویڈیو کلپ کی حقیقت جاننے کے لیے سب سے پہلے گوگل پر اوپن سرچ کیا۔ اگر نوپور شرما ایسا بیان دیتی تو یقیناً میڈیا کی سرخیاں بنتی۔ لیکن گوگل سرچ میں ہمیں نوپور شرما کا ایسا کوئی حالیہ بیان نہیں ملا۔ تحقیقات کو مزید آگے بڑھاتے ہوئے وائرل کلپ کے اصل ماخذ کی تلاش شروع کر دی۔

یوٹیوب چینل پر اصل ویڈیو ملی۔ منوج زوار نامی چینل پر اپ لوڈ کی گئی اس ویڈیو میں بتایا گیا ہے کہ 24 مئی 2018 کو ونواسی کلیان آشرم کے زیر اہتمام ایک پروگرام میں نوپور شرما کا خطاب تھا۔ ویڈیو دیکھنے کے بعد پتہ چلا کہ یہ واقعہ مہاراشٹر کے احمد نگر میں ہوا ہے۔

وشواس نیوز نے تحقیقات کو آگے بڑھاتے ہوئے نوپور شرما کے سوشل میڈیا اکاؤنٹ کی جانچ شروع کردی۔ ٹائم لائن ٹول کا استعمال کرتے ہوئے تلاش کرنے پر ان کے ٹویٹر ہینڈل پر ایک پوسٹ ملی۔ اس میں کچھ تصاویر اپ لوڈ کرتے ہوئے نوپور شرما کی جانب سے بتایا گیا کہ مہاراشٹر کے احمد نگر میں ان کی جانب سے ایک لیکچر دیا گیا تھا۔ نوپور شرما کے کپڑے اور اسٹیج ایک ہی تصویر اور وائرل پوسٹ میں استعمال کی گئی ویڈیو میں دیکھے جا سکتے ہیں۔

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کے تعلق سے تقریب کی آرگنائزنگ باڈی ونواسی کلیان آشرم سے وابستہ ایک سینئر لیڈر سے رابطہ کیا۔ انہوں نے بتایا کہ یہ احمد نگر کے ایک پروگرام کی پرانی ویڈیو ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر نوپور شرما کی پرانی ویڈیو اب وائرل کرنے والے صارف سے تفتیش کی گئی۔ معلوم ہوا کہ فیس بک صارف عصمت جنید خان کا جعلی اکاؤنٹ ہے۔ اسے ایک ہزار لوگ فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ گمراہ کن ثابت ہوا۔ دراصل وائرل کلپ نوپور شرما کے 2018 میں دیئے گئے خطاب کا حصہ ہے۔ مئی 2018 میں، انہوں نے مہاراشٹر کے احمد نگر میں ایک پروگرام میں خطاب کیا تھا۔ اب کچھ لوگ اسی تقریر کے ایک حصہ کو حالیہ بتاتے ہوئے وائرل کیا جا رہا ہے۔

  • Claim Review : متنازع بیان کے بعد نوپور جی شرما کی نئی ویڈیو
  • Claimed By : عصمت جنید خان
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later