X

فیکٹ چیک: انیل کپور نے پاکستان سیلاب متاثرین کو نہیں دئے 5 کروڑ روپیے

وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا ہے کہ انیل کپور نے پاکستان کے سیلاب متاثرین کے لیے 5 کروڑ روپے کا عطیہ نہیں کیا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: September 8, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ پاکستان میں سیلاب سے لاکھوں افراد متاثر ہوئے ہیں۔ ادھر بالی ووڈ اداکار انیل کپور کے بارے میں ایک پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ ان کی تصویر پوسٹ کر کے لوگ دعویٰ کر رہے ہیں کہ انیل کپور نے پاکستان کے سیلاب زدگان کے لیے 5 کروڑ روپے عطیہ کیے ہیں۔

وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا ہے کہ انیل کپور نے پاکستان کے سیلاب متاثرین کے لیے 5 کروڑ روپے کا عطیہ نہیں کیا ہے۔

وائرل پوسٹ میں کیا ہے؟

فیس بک صارف ہندو ہندو انجلی (آرکائیو لنک) نے 3 ستمبر کو انیل کپور کی تصویر پوسٹ کی اور لکھا، انیل کپور نے پاکستان میں سیلاب کے لیے 5 کروڑ روپے کا عطیہ دیا۔ آج کے حالات کو دیکھ کر سمجھ میں آتا ہے کہ مہارانا نے اس طرح گھاس کی روٹی نہیں کھائی تھی اور آج کے نوجوان انہیں اپنا آئیڈیل سمجھتے ہیں۔

پڑتال

وائرل دعوے کی چھان بین کے لیے، ہم نے پہلے اسے گوگل پر مطلوبہ الفاظ کے ساتھ تلاش کیا۔ اس میں ہمیں ایسی کوئی خبر نہیں ملی، جس سے اس معلومات کی تصدیق ہو سکے۔ ہم نے انیل کپور کے تصدیق شدہ ٹویٹر ہینڈل، فیس بک اور انسٹاگرام اکاؤنٹ کو چیک کیا، لیکن ایسی کوئی پوسٹ نہیں ملی۔

مزید معلومات کے لیے، ہم نے انیل کپور فلم اینڈ کمیونیکیشن نیٹ ورک پرائیویٹ لمیٹڈ کے ممبئی آفس سے رابطہ کیا۔ ان کا کہنا ہے کہ ‘سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی پوسٹ غلط ہے’۔ اس بارے میں ممبئی میں انٹرٹینمنٹ کے سینئر صحافی پراگ چھاچیکر کا کہنا ہے کہ ‘انیل کپور نے پاکستان کے سیلاب زدگان کے لیے ایسا کوئی عطیہ نہیں کیا۔ یہ صرف ایک افواہ ہے۔

اس سے قبل بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان سے متعلق جعلی پوسٹ بھی وائرل ہوچکی ہے۔ وشواس نیوز کی رپورٹ یہاں پڑھی جا سکتی ہے۔

جاگرن ڈاٹ کام میں 5 ستمبر کو شائع ہونے والی خبر کے مطابق پاکستان میں سیلاب سے 30 کروڑ سے زائد افراد متاثر ہوئے ہیں۔ اس کی وجہ سے تقریباً 1300 افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

ہم نے فیس بک صارف ‘ہندو ہندو انجلی’ کا پروفائل سکین کیا جس نے غلط پوسٹ شیئر کی تھی۔ اس کے مطابق وہ دہلی میں رہتی ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا ہے کہ انیل کپور نے پاکستان کے سیلاب متاثرین کے لیے 5 کروڑ روپے کا عطیہ نہیں کیا ہے۔

  • Claim Review : انیل کپور نے پاکستان میں سیلاب کے لیے 5 کروڑ روپے کا عطیہ دیا
  • Claimed By : فیس بک صارف۔ ہندو انجلی
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later