X

فیکٹ چیک: یہ اترپردیش نہیں، پاکستان کے اسکول کی تصویر ہے

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ تصویر پاکستان کے ایک سرکاری سکول کی ہے۔ گزشتہ کئی سالوں سے یہ تصویر مختلف دعوؤں کے ساتھ وائرل ہو رہی ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 6, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ اتر پردیش میں ایک اسکول کے نام سے سوشل میڈیا پر ایک تصویر وائرل ہو رہی ہے۔ اس میں اسکول کے کچھ بچوں کو کیچڑ میں بیٹھے دیکھا جا سکتا ہے۔ سوشل میڈیا صارفین دعویٰ کر رہے ہیں کہ یہ صورتحال اتر پردیش کے ایک سرکاری اسکول کی ہے۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ تصویر پاکستان کے ایک سرکاری سکول کی ہے۔ گزشتہ کئی سالوں سے یہ تصویر مختلف دعوؤں کے ساتھ وائرل ہو رہی ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف آرتی سنگھ نے 4 جولائی کو ایک تصویر پوسٹ کرتے ہوئے لکھا: ‘یہ ہے اس ملک کے سرکاری اسکولوں کی حالت جس میں 3200 کروڑ کا مجسمہ ہے۔ دیکھو اب بتاؤ جن کے دل میں انسانیت ہے، ملک میں 3200 کروڑ کا مجسمہ ضروری ہے یا اسکول؟ #شرمناک اترپردیش‘۔

دیگر صارفین بھی وائرل پوسٹ کو شیئر کر رہے ہیں۔ فیس بک پوسٹ کا مواد ویسا ہی لکھا ہے جیسا کہ یہاں ہے۔ اس کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔ یہ فیس بک کے علاوہ ٹوئٹر پر بھی وائرل ہے۔

پڑتال

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی حقیقت جاننے کے لیے سب سے پہلے گوگل ریورس سرچ ٹول کی مدد لی۔ تلاش کرنے پر ہمیں کئی سوشل میڈیا ہینڈلز پر وائرل تصویر ملی۔ پاکستانی ٹویٹر ہینڈل اسکائی کنگس نے یہ تصویر اپنے اکاؤنٹ پر 10 جنوری 2015 کو اپ لوڈ کی تھی۔

تلاش کے دوران سیاست ڈاٹ پی کے نامی ویب سائٹ پر اصل تصویر بھی ملی۔ اسے پنجاب، پاکستان میں ایک اسکول کے طور پر بیان کیا گیا تھا۔ یہ 10 جون 2015 کو پوسٹ کیا گیا تھا۔ اصل تصویر یہاں دیکھیں۔

تحقیقات کو جاری رکھتے ہوئے، وشواس نیوز نے بی جے پی، یوپی کے ترجمان اونیش تیاگی سے رابطہ کیا۔ اس کے ساتھ وائرل پوسٹ شیئر کی۔ انہوں نے بتایا کہ وائرل پوسٹ مکمل طور پر جعلی ہے۔ یہ پاکستان کی تصویر ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر جعلی پوسٹ کرنے والے صارف سے تفتیش کی گئی۔ فیس بک صارف آرتی سنگھ کی سوشل اسکیننگ سے پتہ چلا کہ صارف لکھنؤ، یوپی میں رہتا ہے۔ اس کے اکاؤنٹ پر اسے 16 ہزار سے زیادہ لوگ فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ تصویر پاکستان کے ایک سرکاری سکول کی ہے۔ گزشتہ کئی سالوں سے یہ تصویر مختلف دعوؤں کے ساتھ وائرل ہو رہی ہے۔

  • Claim Review : یہ ہے اس ملک کے سرکاری اسکولوں کی حالت جس میں 3200 کروڑ کا مجسمہ ہے۔ دیکھو اب بتاؤ جن کے دل میں انسانیت ہے، ملک میں 3200 کروڑ کا مجسمہ ضروری ہے یا اسکول؟ #شرمناک اترپردیش
  • Claimed By : آرتی سنگھ
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later