X

فیکٹ چیک: مرکزی حکومت نے سرکاری ملازمین کے مہنگائی بھتہ میں کٹوتی کے اعلان کو واپس نہیں لیا ہے

  • By Vishvas News
  • Updated: October 15, 2020

نئی دہلی (وشواس ٹیم)۔ وزیر خزانہ نرملا سیتارامن کے نام ایک خط سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ اس خط کے نیچے نیشنل فیڈریشن آف انڈین ریلوے این ایف آئی آر کے سکریٹری جنرل ، ایم راگھوایا کے دستخط موجود ہیں۔ یہ دعوی کیا جارہا ہے کہ مرکزی حکومت نے سرکاری ملازمین ک میں کے مہنگائی بھتہ کٹوتی کا اعلان کو واپس لے لیا ہے۔ یہ بھی لکھا گیا ہے کہ اب تمام ملازمین کو یکم جنوری 2020 سے ڈی اے یعنی مہنگائی بھتہ ملے گا۔ وشواس نیوز نے اپنی تفتیش میں پایا کہ خبر لکھے جانے تک مرکزی حکومت نے ڈی اے کٹوتی کا اعلان واپس لینے کا کوئی فیصلہ نہیں لیا تھا، لہذا یہ دعویٰ جھوٹا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک پر یہ پوسٹ ’ایم جاوید سدیقی‘ نام کے صارف نے شیئر کی تھی، جس میں ایک خط کے اوپر لکھا گیا ہے : مرکزی حکومت کے ذریعہ ڈی اے کٹوتی کا اعلان لیا گیا ہے، تمام مرکزی ملازمین کو 1 جنوری 2020 سے مہنگائی بھتہ نافذ ہوگا۔ ساتھ ہی اس پر 21 ستمبر 2020 کی تاریخ ڈالی ہوئی ہے اور نیچے سکریٹری جنرل ایم راگھویا کے دستخط نظر آرہے ہیں۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

ہم نے پہلے وائرل ہونے والے دعوے کی تحقیقات کے لئے وائرل خط کو پڑھا۔ ریلوے ایمپلائز یونین کے این ایف آئی آر کے جنرل سکریٹری ایم راگھویا نے وزیر خزانہ نرملا سیتارامن کو یہ خط لکھا تھا ، جس میں 20 لاکھ کروڑ روپے کے معاشی پیکیج کے اعلان کے بعد ڈی اے کی کٹوتی کو واپس لینے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔ ہم نے پایا کہ یہ خط حکومت کا نوٹس نہیں ہے۔

این ایف آئی آر نے 13 مئی کو یہ خط اپنے آفیشیئل ٹویٹر ہینڈل سے بھی ٹویٹ کیا تھا۔

تب ہم نے مطلوبہ الفاظ کی مدد سے ڈی اے کٹوتی فیصلے کو واپس لینے کے حکومتی حکم کے بارے میں انٹرنیٹ پر تلاش کیا، لیکن ہمیں کوئی میڈیا رپورٹ نہیں ملی جس میں کہا گیا کہ حکومت نے اپنا فیصلہ واپس لے لیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق مرکزی حکومت نے ماہ جولائی 2021 تک مہنگائی بھتہ میں اضافے پر پابندی عائد کردی تھی۔

این ایف آئی آر کے ترجمان ایس این ملک نے وشواس نیوز کو بتایا کہ وائرل ہو رہے خط کے ساتھ کیا جا رہا دعوی فرضی ہے۔ وائرل پوسٹ میں، یہ دونوں لائنیں خط کے اوپر لیٹر ہیڈ حصے کو کاٹ کر لکھی گئی ہیں، جن کا اس خط سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ یہ خط کا آفیشیئل نوٹیفیکیشن نہیں ہے۔

پوسٹ کو فرضی کے ساتھ شیئر کرنے والے فیس بک صارف ’ایم جاوید سدیقی‘ کی سوشل اسکیننگ میں ہم نے پایا کہ مذکورہ صارف کا تعلق دہلی کا ہے۔

نتیجہ: مرکزی حکومت نے سرکاری ملازمین کا ڈی اے بحال نہیں کیا ، وائرل ہونے والی پوسٹ فرضی ہے۔

  • Claim Review : دعوی کیا جارہا ہے کہ مرکزی حکومت نے سرکاری ملازمین ک میں کٹوتی کے مہنگائی بھتہ کٹوتی کا اعلان کو واپس لے لیا ہے۔
  • Claimed By : M Javed Siddiqui
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
    فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Post saved! You can read it later