X

فیکٹ چیک: اکشے کمار نے نہیں کیا اس ٹریڈنگ ایپ کو انڈورس، ایڈیٹڈ تصویر ہو رہی وائرل

وشواس نیوز نے اس پوسٹ کی تصدیق کی اور پتہ چلا کہ جو تصویر پھیلائی جا رہی ہے وہ فرضی ہے۔ اکشے کمار کے ہاتھ میں نظر آنے والے پلے کارڈ کو ایڈٹ کر دیا گیا ہے۔ اصل تصویر اپریل 2020 کی ہے، جس میں اکشے کمار کے پلے کارڈ پر ‘دل سے شکریہ’ لکھا ہوا تھا۔ اب اس پرانی تصویر کو غلط دعوے کے ساتھ ایڈٹ کر کے وائرل کیا جا رہا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 13, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک تصویر وائرل ہو رہی ہے، جس میں اکشے کمار ہاتھ میں پلے کارڈ پکڑے ہوئے ہیں اور اس کے ذریعے ایک آن لائن ٹریڈنگ ایپ کی توثیق کی جا رہی ہے۔ تصویر کو سچ سمجھ کر صارفین اسے وائرل کر رہے ہیں۔ وشواس نیوز نے اس پوسٹ کی تصدیق کی اور پتہ چلا کہ جو تصویر پھیلائی جا رہی ہے وہ فرضی ہے۔ اکشے کمار کے ہاتھ میں نظر آنے والے پلے کارڈ کو ایڈٹ کر دیا گیا ہے۔ اصل تصویر اپریل 2020 کی ہے، جس میں اکشے کمار کے پلے کارڈ پر ‘دل سے شکریہ’ لکھا ہوا تھا۔ اب اس پرانی تصویر کو غلط دعوے کے ساتھ ایڈٹ کر کے وائرل کیا جا رہا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف ‘دیپک سونی’ نے اداکار اکشے کمار کی ایک تصویر شیئر کی ہے جس میں انہوں نے ہاتھ میں پلے کارڈ پکڑا ہوا ہے اور پوسٹ میں آن لائن ٹریڈنگ ایپ کی تشہیر کر رہے ہیں۔

یہ تصویر سوشل میڈیا کے مختلف پلیٹ فارمز پر وائرل ہو رہی ہے۔ پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو ورژن یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات شروع کرتے ہوئے سب سے پہلے گوگل ریورس امیج کے ذریعے اکشے کمار کی وائرل تصویر کو سرچ کیا۔ تلاش کرنے پر، ہمیں یہ تصویر 9 اپریل 2019 کو اکشے کمار کے ٹوئٹر ہینڈل پر ٹویٹ کی ہوئی ملی۔ تاہم، پلے کارڈ پر لکھا تھا، ‘# دل سے شکریہ’۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے انہوں نے کورونا واریئرز کا شکریہ ادا کرتے ہوئے یہ ٹویٹ کیا اور پلے کارڈ پکڑے اپنی تصویر شیئر کی تھی۔

ہمیں اکشے کمار کی یہ تصویر ان کے انسٹاگرام ہینڈل پر بھی دیکھنے کو ملی۔ یہاں بھی پلے کارڈ میں ‘# دل سے شکریہ’ لکھا ہے۔ پوسٹ کو شیئر کرتے ہوئے کیپشن دیا گیا ہے، ‘نام: اکشے کمار سٹی: ممبئی میرے اور میرے پریوار کی جانب سے… پولیس، نگر نگم کے کارکن، ڈاکٹر، نرسیں، این جی اوز، والنٹیئرس، سرکاری اہلکار، دکاندار، عمارت کے گارڈس کو #دل سے تھینک یو”۔

اکشے کمار کی وائرل ہونے والی اصلی اور ایڈیٹڈ تصویر کے درمیان فرق کو یہاں دیکھیں۔

اوپن سرچ میں، ہمیں اکشے کمار سے متعلق کوئی خبر نہیں ملی جس میں انہوں نے ٹریڈنگ ایپ کی توثیق کرنے کی بات کی ہو۔

اپریل 2022 کو شائع ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق، اکشے کمار نے 30 برانڈز کی توثیق کی، جن میں شامل ہیں
’Fau-G، GOQii، Honda، Nirma، Livguard Energy، Harpic، Suthol، Dollar، Tata Motors، PC Jewelers، Revital H، Lever Ayush’ Cardekho’۔

ہم نے پوسٹ کی تصدیق کرنے اور وائرل پوسٹ کو شیئر کرنے کے لیے دینک جاگرن کی بالی ووڈ کی صحافی سمیتا سریواستو سے رابطہ کیا۔ انہوں نے ہمیں بتایا کہ تصویر میں ایڈیٹنگ کی گئی ہے۔ اکشے کمار آن لائن ٹریڈنگ ایپ کی توثیق نہیں کرتے ہیں۔

فرضی پوسٹ شیئر کرنے والے فیس بک صارف کی سوشل اسکیننگ میں ہمیں معلوم ہوا کہ صارف کولکتہ کا رہائشی ہے اور اس صارف کے 211 فالوورز ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اس پوسٹ کی تصدیق کی اور پتہ چلا کہ جو تصویر پھیلائی جا رہی ہے وہ فرضی ہے۔ اکشے کمار کے ہاتھ میں نظر آنے والے پلے کارڈ کو ایڈٹ کر دیا گیا ہے۔ اصل تصویر اپریل 2020 کی ہے، جس میں اکشے کمار کے پلے کارڈ پر ‘دل سے شکریہ’ لکھا ہوا تھا۔ اب اس پرانی تصویر کو غلط دعوے کے ساتھ ایڈٹ کر کے وائرل کیا جا رہا ہے۔

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later