X

فیکٹ چیک: ماسک چیکنگ کے نام پر یوپی پولیس کا فرضی میسج وائرل

  • By Vishvas News
  • Updated: February 26, 2021

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ انٹرنیٹ کی دنیا میں یو پی پولیس کے نام سے ایک فرضی میسج وائرل ہو رہا ہے۔ میسج میں دعوی کیا جا رہا ہے کہ یہ یوپی پولیس کی جانب سے ریاست میں تیس دنوں کا ماسک کو لے کر خصوصی چیکنگ مہم شروع کی جائےگی۔ ماسک نہیں پہنے والوں کو چالان کے ساتھ دس گھنے کی عارضی جیل بھی ہو سکتی ہے۔

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ ہمیں پتہ چلا کہ یو پی پولیس کی جانب سے ایسا کوئی میسج جاری نہیں کیا گیا ہے۔ وائرل میسج میں لکھی گئی تمام باتیں جھوٹی ہیں۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف ترن شرما نے 25 فروری کی رات کو ایک پوسٹ اپ لوڈ کرتےہوئے لکھا ہے، ’کل صبح 9 بجے سے ، اتر پردیش کے تمام تھانوں میں ماسک چیکنگ کے لئے 30 دن کی مہم چلائی جائے گی ، تمام شہروں اور دیہاتی ماسک کا استعمال کریں اور چالان کارروائی سے گریز کرنے کے ساتھ ساتھ 10 گھنٹے کی عارضی قید ( جیل) سزا سے بھی بچیں۔ اترپردیش پولیس۔ اترپردیش پولیس کے ذریعہ عوامی مفاد میں جاری‘۔

پوسٹ کو سچ مان کر متعدد صارفین شیئر کر رہے ہیں۔ پوسٹ کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وشواس نیوز نے تحقیقات کا آغاز گوگل سرچ سے کیا۔ ہم نے گوگل سرچ میں ٹائپ کرکے متعلقہ مطلوبہ الفاظ کی تلاش شروع کردی۔ ہمیں ایسی کوئی خبر موصول نہیں ہوئی ہے جو وائرل ہونے والے پیغام کی سچائی کی تصدیق کرے۔

تفتیش کے اگلے مرحلے میں ، ہم نے یوپی پولیس کے تعلقات عامہ کے افسر سے رابطہ کیا۔ انہوں نے وائرل پیغام کو جعلی قرار دیا۔

تفتیش کو آگے بڑھاتے ہوئے ، وشواس نیوز نے یوپی پولیس کے سوشل میڈیا پر تحقیق کرنے کا فیصلہ کیا۔ ہمیں ایٹ یوپی پولیس کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر ایک ٹویٹ ملا۔ یہ ٹویٹ یوپی پولیس کے وائرل پیغام کی تردید کرتے ہوئے 26 فروری کو کیا گیا تھا۔ ٹویٹ کرتے ہوئہے لکھا گیا تھا کہ اتر پردیش پولیس کی طرف سے ماسک چیکنگ کی اس طرح کی 30 روزہ مہم نہیں چلائی جارہی ہے اور نہ ہی اس قسم کی کوئی معلومات گردش کی گئی ہے۔ لہذا ایسی گمراہ کن خبروں پر توجہ نہ دیں ، جو شخص اس طرح کی گمراہ کن خبر پھیلائے گا ، اس کے خلاف ضروری قانونی کارروائی کی جائے گی۔

پڑتال کے آخری مرحلہ میں ہم نے فرضی مسیج پھیلانے والے صارف کی جانچ کی۔ ہمیں پتہ چلا کہ صارف ترون شرما بلند شہر کے رہنے والے ہیں۔ ان کا اکاؤنٹ فروری 2015 میں بنایا گیا۔

نتیجہ: یو پی پولیس کے نام پر ماسک چیکنگ کا وائرل میسج فرضی ثابت ہوا۔ یوپی پولیس نے خود اس کی تردید کی ہے۔

  • Claim Review : دعوی کیا جا رہا ہے کہ یہ یوپی پولیس کی جانب سے ریاست میں تیس دنوں کا ماسک کو لے کر خصوصی چیکنگ مہم شروع کی جائےگی۔
  • Claimed By : Tarun Sharma
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
    فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Post saved! You can read it later