X

فیکٹ چیک: صحافیہ شویتا سنگھ کے نام سے بنے فیک ٹویٹ اکاؤنٹ سے کیا گیا ٹویٹ وائرل

وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پایا کہ یہ ٹویٹ شویتا سنگھ کے نام سے بنے جعلی ہینڈل نے کیا تھا اور اب اس ہینڈل کو بھی معطل کردیا گیا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: August 20, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ صحافیہ شویتا سنگھ کے نام سے ایک ٹویٹ کا اسکرین شاٹ سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ ٹویٹ میں شویتا سنگھ کی تصویر بنائی گئی ہے اور بابا صاحب امبیڈکر کے بارے میں ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا گیا ہے کہ اگر آئی پی ایل 1947 میں شروع ہوتا تو چھ کھلاڑی دلت ہوتے۔

صارفین اس اسکرین شاٹ کو شویتا سنگھ کے ٹویٹ کے طور پر شیئر کر رہے ہیں۔ وشواس نیوز نے جب اپنی تحقیقات کی تو پتہ چلا کہ یہ ٹویٹ شویتا سنگھ کے نام سے بنے جعلی ہینڈل نے کیا تھا اور اب اس ہینڈل کو بھی معطل کر دیا گیا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف نے وائرل ٹویٹ کا اسکرین شاٹ شیئر کیا، ٹوئٹ میں لکھا، ‘یہ اچھا ہے کہ آئی پی ایل 2008 میں شروع ہوا، اگر 1947 ہوتا تو بابا صاحب نے لکھا ہوتا کہ ٹیم میں 6 کھلاڑی دلت ہوں گے۔’ اس اسکرین شاٹ میں ٹویٹ کا جواب بھی ہے۔ اس پوسٹ کو ‘اینٹ کا جواب پتھر’ کے طور پر شیئر کیا گیا ہے۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وائرل ٹویٹ کے صارف کے نام میں شویتا سنگھ کا نام اور ان کی پروفائل تصویر ہے اور ٹویٹر آئی ڈی ‘آئی شویتا سنگھ اے ٹی‘ ہے۔ اپنی تحقیقات شروع کرنے کے لیے، ہم نے پہلے اس پروفائل کو ٹوئٹر پر تلاش کیا۔ تلاش کرنے پر، ہم نے یہ ہینڈل معطل پایا۔

ہماری تلاش میں، ہم نے پایا کہ شویتا سنگھ کے پاس ایک تصدیق شدہ ٹویٹر ہینڈل @شویتا سنگھ اے ٹی ہے اور اسے 3.7 ملین لوگ فالو کرتے ہیں۔ ہمیں شویتا سنگھ کے وائرل ٹویٹ جیسا کوئی ٹویٹ نہیں مل سکا۔

ہم نے تصدیق کے لیے شویتا سنگھ سے رابطہ کیا اور اس کے ساتھ وائرل پوسٹ شیئر کی۔ انہوں نے تصدیق کی کہ یہ ان کا ٹویٹ نہیں، جعلی ہے۔

جعلی پوسٹ شیئر کرنے والے فیس بک صارف کی سوشل اسکیننگ میں ہمیں معلوم ہوا کہ صارف محمد شہاب الدین بلیا کا رہائشی ہے۔ اس پروفائل سے زیادہ تر سیاسی پوسٹس شیئر کی جاتی ہیں۔

فرضی پوسٹ شویتا سنگھ کے نام پر ایک پیروڈی اکاؤنٹ سے پہلے بھی وائرل ہو چکی ہے، جس کا فیکٹ چیک وشواس نیوز نے کیا تھا۔ ہماری پڑتال یہاں پڑھیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پایا کہ یہ ٹویٹ شویتا سنگھ کے نام سے بنے جعلی ہینڈل نے کیا تھا اور اب اس ہینڈل کو بھی معطل کردیا گیا ہے۔

  • Claim Review : شویتا سنگھ نے بابا صاحب امبیڈکر کے بارے میں ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا ہے کہ اگر آئی پی ایل 1947 میں شروع ہوتا تو چھ کھلاڑی دلت ہوتے۔
  • Claimed By : محمد شہاب الدین
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later