X

فیکٹ چیک: شاہ رخ خان کے نام پر وائرل ہوا فیک ٹویٹ

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ بالکل بے بنیاد نکلا۔ شاہ رخ کی پی آر ٹیم نے یہ بھی بتایا کہ انہوں نے کبھی بھی ایسا کچھ ٹویٹ نہیں کیا۔

  • By Vishvas News
  • Updated: August 25, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ عامر خان کی فلم ‘لال سنگھ چڈھا’ کے بعد اب کچھ لوگ شاہ رخ خان کی فلم ‘پٹھان’ کے پیچھے پڑ گئے ہیں۔ ‘پٹھان’ اگلے سال جنوری میں ریلیز ہونے والی ہے لیکن سوشل میڈیا پر کچھ صارفین اس فلم کو لے کر جعلی پیغامات وائرل کر رہے ہیں۔ اب شاہ رخ خان کے نام سے ایک جعلی ٹویٹ وائرل ہو رہی ہے جس میں انہوں نے کہا ہے کہ اگر ان کی فلم پر پابندی لگائی گئی تو وہ تمام سینما گھروں کی سیٹیں خرید کر فلم کو سپرہٹ کر دیں گے۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ بالکل بے بنیاد نکلا۔ شاہ رخ کی پی آر ٹیم نے یہ بھی بتایا کہ انہوں نے کبھی بھی ایسا کچھ ٹویٹ نہیں کیا۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف آتش جیسوال نے 21 اگست کو اپنے اکاؤنٹ پر ایک ٹویٹ کا اسکرین شاٹ اپ لوڈ کیا اور اس ٹویٹ میں شاہ رخ خان کی تصویر استعمال کی گئی۔ پوسٹ کا مواد یہاں فیکٹ چیک کے مقصد کے لیے لکھا گیا ہے۔ دوسرے صارفین بھی اسے سچ مان کر وائرل کر رہے ہیں۔ پوسٹ کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وشواس نیوز نے اسکیننگ کے ساتھ جانچ شروع کی۔ پہلے وائرل ٹویٹ کو غور سے دیکھا۔ یہاں ٹوئٹر ہینڈل پر @فیک ایس آر کے لکھا ہے، جب کہ شاہ رخ خان کا اصل ٹوئٹر ہینڈل @آئی ایم ایس آر کے ہے۔ واضح رہے کہ وائرل ٹویٹ میں کوئی صداقت نہیں ہے۔ شاہ رخ خان کو نشانہ بنانے کی تیاری کی گئی ہے۔

تحقیقات کو آگے بڑھاتے ہوئے وشواس نیوز نے شاہ رخ خان کے اصل ٹوئٹر ہینڈل کو بھی اسکین کیا۔ یہاں ہمیں ایسی کوئی ٹویٹ نہیں ملی جو وائرل ہو رہی ہے۔

وشواس نیوز نے وائرل ٹویٹ کے حوالے سے شاہ رخ خان کی پی آر ٹیم سے رابطہ کیا۔ واٹس ایپ پر ان کے ساتھ وائرل پوسٹ شیئر کیا۔ معلومات دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ ٹویٹ مکمل طور پر جعلی ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر جعلی ٹویٹ وائرل کرنے والے صارفکی اسکیننگ کی ۔ پتہ چلا کہ صارف آتش جیسوال کے فیس بک پر ایک ہزار سے زیادہ فالوورز ہیں۔ اس کا تعلق ایک سیاسی جماعت سے ہے۔ موتیہاری، بہار سے تعلق رکھنے والے اس صارف نے دسمبر 2016 کو اپنا اکاؤنٹ بنایا تھا۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ بالکل بے بنیاد نکلا۔ شاہ رخ کی پی آر ٹیم نے یہ بھی بتایا کہ انہوں نے کبھی بھی ایسا کچھ ٹویٹ نہیں کیا۔

  • Claim Review : شاہ رخ خان نے کہا کہ ان کی فلم پر پابندی لگائی گئی تو وہ تمام سینما گھروں کی سیٹیں خرید کر فلم کو سپرہٹ کر دیں گے۔
  • Claimed By : آتش جیسوال
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later