X

فیکٹ چیک: اجمیر درگاہ میں نظر آرہی روشنی کوئی معجزہ نہیں بلکہ ڈجیٹلی تیار کیا گیا ویڈیو ہے

وشواس نیوز نے اس ویڈیو کو چیک کیا اور ہمیں پتہ چلا کہ یہ ایک فرضی ویڈیو ہے۔ یہ روشنی، جو مزار کے گنبد کے قریب نظر آرہی ہے وہ ڈیجیٹل کی مدد سے شامل کی گئی ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: September 25, 2021

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ نیوز کلپ کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ جس میں اجمیر کے حضرت خواجہ معین الدین چشتی کی درگاہ کے گنبد کے قریب ایک روشنی دکھائی دے رہی ہے ، جس کی ظاہری شکل کسی جانور جیسی ہے۔ اس کلپ کو سوشل میڈیا پر شیئر کرتے ہوئے صارفین دعویٰ کر رہے ہیں کہ خواجہ صاحب کی قبر پر ایک معجزہ دیکھا گیا ہے۔ وشواس نیوز نے اس ویڈیو کو چیک کیا تو ہمیں یہ پتہ چلا کہ یہ ویڈیو فرضی ہے۔ یہ روشنی، جو مزار کے گنبد کے قریب نظر آرہی ہے اسے ڈیجیٹل کی مدد سے جوڑا گیا ہے۔

وائرل پوسٹ میں کیا ہے؟

فیس بک کے صارف نے نیوز کلپ کو ’اجمیر خواجہ معین الدین چشتی کے دربار میں’ کے کیپشن سے ایک ساتھ فیس بک پر اپ لوڈ کیا۔ اس میں بریکنگ نیوز کے نیچے لکھا گیا تھا، ‘حضرت خواجہ معین الدین حسن چشتی کی درگاہ میں ایک بار پھر معجزات دیکھے گئے۔ ایک مچھلی جیسی شخصیت خواجہ صاحب کے گنبد میں داخل ہوتے دیکھی گئی ہے۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

اپنی تحقیقات شروع کرتے ہوئے، ہم نے پہلے وائرل ویڈیو کو دیکھا۔ قریب سے دیکھنے کے بعد ہم نے پایا کہ جب مچھلی جیسی شکل کی روشنی 14 سیکنڈ میں دیکھی جاتی ہے ، تو ایسی روشنی گنبد کے قریب نظر آتی ہے ، جو یہ دیکھنے کے بعد واضح طور پر نظر آتی ہے کہ یہ جعلی ہے۔

اگرچہ ، ہم نے ویڈیو سے متعلق تصدیق کے لیے گوگل پر اوپن سرچ کیا، لیکن ہمیں ایسی کوئی خبر نہیں ملی جو اس پوسٹ کو درست ثابت کر سکے۔

تحقیقات کو جاری رکھتے ہوئے ، ہم نے یہ جاننے کی کوشش کی کہ کیا درگاہ اجمیر شریف کی طرف سے ایسا کوئی بیان جاری کیا گیا ہے۔ تلاش میں کوئی بیان نہیں ملا ، لیکن مطلوبہ الفاظ کے ذریعے تلاش کرنے پر ہمیں ٹویٹر ہینڈل سے ایک ٹویٹ ملا جس کا نام ‘درگاہ کمیٹی درگاہ خواجہ صحاب اجمیر’ ہے۔ جس میں ویڈیو کا اسکرین شاٹ شیئر کرتے ہوئے اسے ایڈیٹڈ قرار دیا گیا ہے۔

ہم نے یہ ویڈیو اپنی ویڈیو ٹیم کے گرافک اینیمیٹر سنجے جیمنی کو دکھایا اور انہوں نے ہمیں بتایا کہ یہ ایک طرح کا ویژول ایفکٹ ہے۔ بہت سارے سافٹ وئیر موجود ہیں جن کا استعمال اس قسم کی لائٹنگ افیکٹ بنانے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔

اب باری تھی فرضت پوسٹ شیئر کرنے والے صارف کی سوشل سکیننگ کرنے کی۔ ہم نے پایا کہ اجمیر درگاہ سے متعلقہ پوسٹس اس پیج پر شیئر کی جاتی ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اس ویڈیو کو چیک کیا اور ہمیں پتہ چلا کہ یہ ایک فرضی ویڈیو ہے۔ یہ روشنی، جو مزار کے گنبد کے قریب نظر آرہی ہے وہ ڈیجیٹل کی مدد سے شامل کی گئی ہے۔

  • Claim Review : حضرت خواجہ معین الدین حسن چشتی کی درگاہ میں ایک بار پھر معجزات دیکھے گئے۔ ایک مچھلی جیسی شخصیت خواجہ صاحب کے گنبد میں داخل ہوتے دیکھی گئی ہے
  • Claimed By : اجمیر خواجہ معین الدین چشتی کے دربار میں
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later