X

فیکٹ چیک: سیلاب میں بہتے ہوئے لوگوں کا یہ ویڈیو پاکستان کا نہیں، بھارت کا ہے

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ تحقیقات سے پتہ چلا کہ وائرل ویڈیو 2011 کا ہے اور ہندوستان کا ہے۔ یہ واقعہ اندور میں پیش آیا تھا۔

  • By Vishvas News
  • Updated: September 1, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا کے مختلف پلیٹ فارمز پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہا ہے۔ اس میں کچھ لوگوں کو شدید سیلاب کے پانی میں بہہتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ سوشل میڈیا صارفین اس ویڈیو کو پاکستان کا بتا کر وائرل کر رہے ہیں۔

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ تحقیقات سے پتہ چلا کہ وائرل ویڈیو 2011 کا ہے اور ہندوستان کا ہے۔ یہ واقعہ اندور میں پیش آیا تھا۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف تسبیح اللہ سانگر ترنگزئی (آرکائیو) نے دعویٰ کیا کہ ویڈیو پاکستان کی ہے: ‘خیبر پختونخوا میں سیلاب نے پورے خاندان کو بہا دیا۔’

پڑتال

وشواس نیوز نے گوگل ریورس امیج پر وائرل ویڈیو کے اسکرین گریبس کو تلاش کیا۔ ہمیں وائرل ویڈیو این ڈی ٹی وی ڈاٹ کام پر 2011 کی ایک خبر میں سرایت شدہ ملی۔ رپورٹ کے مطابق، “اندور میں ایک خاندان کے لیے پکنک حادثہ میں بدل گئی۔ پاتال پانی میں حالیہ بارشوں سے آنے والے سیلاب کی وجہ سے پانی کی سطح میں اچانک اضافہ ہونے سے ایک ہی خاندان کے پانچ افراد آبشار میں بہہ گئے۔

ہمیں یہ مکمل ویڈیو 2011 میں ’وائلڈ فلمس انڈیا‘ نامی یوٹیوب چینل پر اپ لوڈ کی گئی تھی۔ ویڈیو کی تفصیل میں لکھا ہے، “اندور میں شدید سیلاب سے خاندان بہہ گیا”۔

ہمیں انڈیا ٹوڈے ڈاٹ ان پر اس واقعے کے بارے میں ایک خبر بھی ملی جو 2011 کے اندور میں پیش آیا۔

ہم نے اس موضوع پر اندور ڈیجیٹل ڈیسک کے سربراہ رومانی گھوش سے بات کی۔ انہوں نے یہ بھی تصدیق کی کہ یہ ویڈیو اندور کا ہے اور 2011 کا ہے۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ پورے پاکستان میں سیلاب کی تباہ کاریاں جاری ہیں اور پڑوسی ملک کے مختلف حصوں سے سیلاب کی زد میں آنے والے افراد کی ویڈیوز سامنے آ رہی ہیں۔ پاکستان میں سیلاب کے بارے میں مزید معلومات جاگرن کی ان خبروں میں پڑھی جا سکتی ہیں۔

تحقیقات کے اختتام پر بھارت کی پاکستانی بن کر وائرل ویڈیو بنانے والے صارف سے تفتیش کی گئی۔ فیس بک صارف تسبیح اللہ سانگر ترنگزئی کے فیس بک کے 9000 سے زیادہ فالوورز ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ تحقیقات سے پتہ چلا کہ وائرل ویڈیو 2011 کا ہے اور ہندوستان کا ہے۔ یہ واقعہ اندور میں پیش آیا تھا۔

  • Claim Review : خیبر پختونخوا میں سیلاب نے پورے خاندان کو بہا دیا۔
  • Claimed By : تسبیح اللہ سانگر ترنگزئی
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later