X

فیکٹ چیک: یو پی ایس سی امتحان میں اسلامک اسڈیز ہونے کا دعوی فرضی نکلا

  • By Vishvas News
  • Updated: September 4, 2020

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ وائرل ہے جس میں دعوی کیا جا رہا ہے کہ یونیئن پبلک سروس کمیشن (یو پی ایس سی) کے امتحان میں مبینہ طور پر اسلامیات کا موضوع پڑھایا جا رہا ہے۔ وشواس نیوز کی پڑتال میں یہ دعوی فرضی ثابت ہوا ہے۔ یو پی ایس سی کے اتحان میں ’اسلامک اسٹڈی‘ نام کا کوئی بھی موضوع موجود نہیں ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

اس پوسٹ میں لکھا ہے، یو پی ایس سی سے اسلامک اسٹڈی فورا ہٹائی جائے یا پھر ویدک اسٹڈی کو بھی جوڑا جائے۔ سبھی ہندووں سے گزارش ہے کہ اس کی حماعت کریں‘‘۔

پڑتال

ملک کے سب سے معتبر امتحان ، یو پی ایس سی کے بارے میں دعوؤں کی وجہ سے ، ہم نے اس کی تحقیقات کا فیصلہ کیا۔ یہ امتحان آئی اے ایس جیسے اہم افسر کا انتخاب کرتا ہے۔ سب سے پہلے ، ہم نے 2019 کے لئے یو پی ایس سی امتحانات کا نوٹیفکیشن چیک کیا۔ وہاں ہمیں کہیں بھی اسلامک اسٹڈیز جیسا مضمون نہیں ملا۔

تفتیش کے دوران ، ہمیں آئی اے ایس آفیسر سومش اپادھیائے کا ایک ٹویٹ ملا۔ اس ٹویٹ میں ، انہوں نے طنزیہ انداز میں لکھا کہ ایک متوازی دنیا ہے ، جہاں یو پی ایس سی کے اختیاری مضمون میں اسلامک اسٹڈیز بھی ہے۔ اسے واٹس ایپ کی دنیا کہا جاتا ہے۔ انہوں نے 28 اگست 2020 کو یہ ٹویٹ کیا تھا۔

اس حوالہ اور معلومات کے لئے، وشواس نیوز نے دہلی واقع آئی اے ایس کی تیاری کروانے والی کیریئر پلس ایجوکیشن سوسائٹی کے ڈائریکٹر، انوج اگروال سے رابطہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ اسلامک اسٹڈیز نامی کوئی مضمون یو پی ایس سی کے امتحان میں نہیں ہے۔ اردو ادب یقینی طور پر اس امتحان میں ایک عنوان ہے۔ اسلامیات کا مضمون مکمل طور پر فرضی ہے۔ ویسے بھی، بہت کم لوگ اردو ادب سے یو پی ایس سی پاس ہوئے ہیں۔

پوسٹ کو فرضی دعوی کے ساتھ شیئر کرنے والے فیس بک صارف نیلیش دیسائی کی سوشل اسکیننگ میں ہم نے پایا کہ اس صارف کو 17,354 صارفین فالوو کرتے ہیں۔

نتیجہ: ہماری پڑتال میں یہ دعوی فرضی ثابت ہوا ہے۔ یو پی ایس سی کے امتحان میں اسلامک اسڈٹز کا مضمون نہیں ہے۔

  • Claim Review : دعوی کیا جا رہا ہے کہ یونیئن پبلک سروس کمیشن (یو پی ایس سی) کے امتحان میں مبینہ طور پر اسلامیات کا موضوع پڑھایا جا رہا ہے۔
  • Claimed By : Nilesh Desai
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
    فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Post saved! You can read it later