X

فیکٹ چیک: وراٹ کوہلی کو اوارڈ دے رہے شخص رشی سونک نہیں، سابق کرکٹر آشیش نہرہ ہیں

  • By Vishvas News
  • Updated: October 28, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ ہندوستانی نژاد رشی سنک برطانیہ کے وزیر اعظم منتخب ہو گئے ہیں۔ وہ پہلے ہندوستانی ہیں جو برطانیہ کے وزیر اعظم کے عہدے پر فائز ہوئے ہیں۔ جب سے وہ وزیر اعظم کے عہدے کے لیے منتخب ہوئے ہیں، سوشل میڈیا پر ان کے بارے میں بہت ساری پوسٹس وائرل ہو رہی ہیں۔ ادھر سوشل میڈیا پر کرکٹر وراٹ کوہلی کی بچپن کی تصویر شیئر کی جا رہی ہے اور دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ رشی سنک نے انہیں بچپن میں یہ ایوارڈ دیا تھا۔ وشواس نیوز کی جانچ میں وائرل دعویٰ جھوٹا نکلا۔ وائرل تصویر میں وراٹ کوہلی کے ساتھ نظر آنے والا شخص رشی سنک نہیں بلکہ سابق کرکٹر آشیش نہرا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وائرل تصویر کو شیئر کرتے ہوئے ٹویٹر صارف گورو نے انگریزی میں کیپشن میں لکھا، ’’شری سنک کے ساتھ وراٹ کوہلی کی اپنے ابتدائی دنوں میں حیرت انگیز تصویر‘‘۔

سوشل میڈیا پر دیگر صارفین بھی اس پوسٹ کے ساتھ ملتے جلتے دعوے کر رہے ہیں۔ پوسٹ کا آرکائیوو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وائرل تصویر کی حقیقت جاننے کے لیے ہم نے تصویر کو گوگل رورس امیج کے ذریعے سرچ کیا۔ اس دوران ہمیں یہ تصویر اسپورٹس ویب سائٹ اسپورٹس کیڑا کے آفیشل فیس بک پیج پر پوسٹ کی ہوئی ملی۔ تصویر 23 اپریل 2015 کو شیئر کی گئی تھی۔ کیپشن کے مطابق تصویر میں وراٹ کوہلی کے ساتھ رشی سنک نہیں بلکہ سابق کرکٹر آشیش نہرا ہیں۔

تحقیقات کو مزید آگے بڑھاتے ہوئے، ہم نے متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ گوگل پر سرچ کرنا شروع کیا۔ اس دوران ہمیں 2 نومبر 2017 کو این ڈی ٹی وی کی ویب سائٹ پر شائع وائرل تصویر سے متعلق ایک رپورٹ ملی۔ دی گئی معلومات کے مطابق وراٹ کوہلی اور اشیش نہرا کی یہ تصویر سال 2003 کی ہے۔ جب آشیش نہرا نے انہیں ایک پروگرام میں ایوارڈ دیا۔

مزید تفصیلات کے لیے اسپورٹس صحافی وپلاو کمار سے رابطہ کیا۔ انہوں نے ہمیں بتایا کہ وائرل ہونے والا دعویٰ غلط ہے۔ یہ تصویر تقریباً 19 سال پرانی ہے۔ تصویر میں نظر آنے والا شخص کرکٹر آشیش نہرا ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر پوسٹ وائرل کرنے والے صارف گورو سے تفتیش کی گئی۔ اس صارف کے 124 پیروکار ہیں۔ پروفائل پر دی گئی معلومات کے مطابق صارف مغربی بنگال کا رہنے والا ہے۔ صارف جون 2017 سے ٹویٹر پر متحرک ہے۔

نتیجہ: وشواس نیوز کی تحقیقات میں وراٹ کوہلی کی تصویر کو لے کر کیا جا رہا دعویٰ جھوٹا ثابت ہوا۔ وائرل تصویر میں وراٹ کوہلی کے ساتھ نظر آنے والا شخص رشی سنک نہیں بلکہ سابق کرکٹر آشیش نہرا ہے۔

  • Claim Review : شری سنک کے ساتھ وراٹ کوہلی کی اپنے ابتدائی دنوں میں حیرت انگیز تصویر
  • Claimed By : گورو
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later