X

فیکٹ چیک: آندھرا پردیش کے پرانے ویڈیو کو کیا جا رہا تیلنگانہ کا حالیہ ریسکیو ویڈیو بتاتے ہوئے وائرل

وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا کہ یہ ویڈیو تلنگانہ کا نہیں ہے، بلکہ نومبر 2021 میں آندھرا پردیش کا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 17, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہا ہے جس میں کچھ لوگ پانی میں ہیں اور جے سی بی کے اوپر بیٹھے ہیں اور انہیں ہیلی کاپٹر کے ذریعے ریسکیو کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے صارفین اسے تلنگانہ سے بتا رہے ہیں۔ وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پایا کہ یہ ویڈیو تلنگانہ کا نہیں ہے، بلکہ نومبر 2021 میں آندھرا پردیش کا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وائرل ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے فیس بک پیج ‘جموں کشمیر لنکس’ نے لکھا، ‘ڈرامائی ریسکیو کیمرے میں قید کیا گیا! تلنگانہ: سومن پلی، چننور میں سیلابی پانی کے بھاری بہاؤ کی وجہ سے گوداوری ندی میں دو افراد کے پھنس جانے کے بعد ریسکیو ٹیموں نے اعلیٰ حکام کی ہدایت پر ہیلی کاپٹر کا استعمال کیا۔ دونوں ارکان کو بحفاظت بچا لیا گیا۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

اپنی تحقیقات شروع کرنے کے لیے، ہم نے پہلے وائرل ویڈیو کو ان ویڈ ٹول پر اپ لوڈ کیا، کی فریموں کو نکالا اور گوگل ریورس امیج کا استعمال کرتے ہوئے انہیں تلاش کیا۔ تلاش میں، ہمیں وہی ویڈیو ملا جو 21 نومبر 2021 کو شیئر کی گئی تھی۔ ویڈیو کو یہاں اپ لوڈ کرتے ہوئے آندھرا پردیش کے کپڑا کے اننت پور سے بتایا گیا ہے۔

‘سلچر لائو’ نامی فیس بک پیج پر وائرل ہونے والی ویڈیو سے ملتی جلتی ایک ویڈیو ملی، جس میں وائرل ویڈیو کی طرح ہی لوگوں کو جے سی بی کے اوپر بیٹھے اور ہیلی کاپٹر کے ذریعے بچایا جا سکتا ہے۔ یہ ویڈیو 20 نومبر 2021 کو شیئر کی گئی ہے اور ویڈیو کے اوپر لکھا ہے، بھارتی فضائیہ نے آندھرا پردیش میں دریائے چتراوتی میں پھنسے لوگوں کو بچا لیا۔

اسی بنیاد پر ہم نے اپنی تحقیقات کو آگے بڑھایا۔ ہمیں 20 نومبر 2021 کو دا نیشنل نیوز ویب سائٹ پر شائع ہونے والی خبر ملی، جس میں وائرل ویڈیو کا ایک بڑا اور بڑا ورژن ملا۔ ویڈیو کے ساتھ دی گئی معلومات کے مطابق، ‘ہندوستانی فضائیہ نے کل آندھرا پردیش میں شدید بارش کے بعد پھنسے دس لوگوں کی جان بچانے کے لیے ایک جرات مندانہ ریسکیو آپریشن کیا۔ پانی میں پھنسے ہوئے افراد کو جے سی بی ارتھ موور سے چمٹا ہوا دیکھا گیا اور انہیں ایک ایک کرکے ہیلی کاپٹر کے ذریعے بچا لیا گیا۔ پوری کہانی یہاں پڑھیں۔

ہمیں 19 نومبر 2021 کی خبروں کے ساتھ این ڈی ٹی وی کی ویب سائٹ پر وائرل ویڈیو کے ویژول کے ساتھ وہی ویڈیو ملا۔ خبر یہاں دیکھیں۔

اسی ریسکیو آپریشن کی تصاویر 19 نومبر 2021 کو انڈین ایئر فورس کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر بھی پائی گئیں، جو وائرل ہونے والی ویڈیو سے ملتی ہیں۔ یہاں ٹویٹ میں دی گئی معلومات کے مطابق، ‘#آندھا فلڈ آج @آئی اے ایف ایم سی سی، ایم آئی-17 ہیلی کاپٹر نے آندھرا پردیش کے اننت پور ضلع میں چتراوتی ندی کے بڑھتے ہوئے پانی میں خراب موسم میں پھنسے دس لوگوں کو بچایا۔

نیوز سرچ کے ذریعے ہم نے یہ جاننے کی کوشش کی کہ کیا حال ہی میں تلنگانہ میں ایسا کوئی ریسکیو آپریشن ہوا ہے۔ تلاش میں دی نیوز منٹ کی 14 جولائی 2022 کی رپورٹ ملی، جس میں لکھا تھا، ‘تلنگانہ کے منچیریال ضلع میں سیلاب کے پانی میں پھنسے دو لوگوں کو جمعرات، 14 جولائی کو ایک ہیلی کاپٹر کے ذریعے بچایا گیا۔ نیشنل ڈیزاسٹر ریسپانس فورس (این ڈی آر ایف) کی ایک ٹیم نے چنئی میں چننور کے قریب اوڈو سومن پلی گاؤں میں گوداوری ندی میں سیلاب میں پھنسے دو کسانوں کو بچایا۔ کسان اپنے مویشیوں کی تلاش میں پانی میں پھنس گئے۔ پانی کی سطح بلند ہونے پر وہ پانی کے ٹینکر کے اوپر چڑھ گئے۔ دونوں کسانوں کو ہوائی جہاز سے نیشنل تھرمل پاور کارپوریشن پلانٹ لے جایا گیا۔

وشواس نیوز نے تصدیق کے لیے تلنگانہ کے رپورٹر ریاض سے رابطہ کیا اور اس نے ہمارے ساتھ تلنگانہ میں حال ہی میں ہیلی کاپٹر کے ذریعے بچائے گئے لوگوں کی ایک ویڈیو شیئر کی۔ ویڈیو میں یہ بھی دیکھا جا سکتا ہے کہ ان لوگوں کو پانی کے ٹینک سے بچایا گیا تھا۔

گمراہ کن ویڈیو شیئر کرنے والے فیس بک پیج جموں کشمیر لنکس کی سوشل اسکیننگ میں ہمیں معلوم ہوا کہ 44,951 لوگ اس پیج کو فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا کہ یہ ویڈیو تلنگانہ کا نہیں ہے، بلکہ نومبر 2021 میں آندھرا پردیش کا ہے۔

  • Claim Review : ڈرامائی ریسکیو کیمرے پر پکڑا گیا! تلنگانہ: سومن پلی، چننور میں سیلابی پانی کے بھاری بہاؤ کی وجہ سے گوداوری ندی میں دو افراد کے پھنس جانے کے بعد ریسکیو ٹیموں نے اعلیٰ حکام کی ہدایت پر ہیلی کاپٹر کا استعمال کیا۔ دونوں ارکان کو بحفاظت بچا لیا گیا
  • Claimed By : جموں کشمیر لنکس
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later