X

فیکٹ چیک: عامر خان کی سابقہ بیوی کرن راؤ کی تین سال پرانی تصویر حالیہ بتا کر کی جا رہی شیئر

  • By Vishvas News
  • Updated: October 28, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ عامر خان کی سابقہ اہلیہ کرن راؤ کی ایک تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ کچھ سوشل میڈیا صارفین اسے شیئر کر رہے ہیں اور دعویٰ کر رہے ہیں کہ کرن راؤ کو حال ہی میں باندرہ میں گھومتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔ وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پایا کہ کرن راؤ کی یہ تصویر ستمبر 2019 کی ہے۔ اس وقت عامر خان اور کرن الگ نہیں ہوئے تھے۔ اس کا حال سے کوئی تعلق نہیں۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

اس تصویر کو 9 اکتوبر 2022 کو فیس بک پیج ‘ہندوتو کا شنکھناد‘ (آرکائیو لنک) پر پوسٹ کرتے ہوئے لکھا گیا، ’عامر خان کی سابقہ ​​بیوی آج کل باندرہ میں کھلے عام سڑکوں پر گھوم رہی ہے، کسی زمانے میں بھارت میں خوف تھا‘۔

ٹویٹر صارف ‘پاویترا شری مشرا’ (آرکائیو لنک) نے بھی اسی دعوے کے ساتھ یہ تصویر پوسٹ کی ہے۔

پڑتال

وائرل تصویر کو جاننے کے لیے ہم نے اسے گوگل ریورس امیج سے سرچ کیا۔ اس میں بالی ووڈ تڑکا ویب سائٹ پر شائع ہونے والی خبر 22 ستمبر 2019 کو ملی۔ اس میں وائرل تصویر دیکھی جا سکتی ہے۔ خبر کے مطابق عامر خان نے 2005 میں کرن راؤ سے شادی کی۔ حال ہی میں کرن کو باندرہ میں دیکھا گیا تھا۔ ان کی یہ تصاویر وائرل ہو رہی ہیں۔ میک اپ اور چشمہ پہنے بغیر کرن کو پہچاننا مشکل ہوتا جا رہا تھا۔ تاہم، جب وہ فوٹوگرافروں کے سامنے آئیں تو انہوں نے مسکراہٹ کے ساتھ پوز دیا۔

یہ تصویر 23 ستمبر 2019 کو وینیٹی نیوز یوٹیوب چینل پر اپ لوڈ کی گئی ویڈیو نیوز میں بھی دیکھی جا سکتی ہے۔ اس کے مطابق انہیں باندرہ کی سڑکوں پر دیکھا گیا ہے۔

جولائی 2021 کو جاگرن میں شائع خبر کے مطابق عامر اور کرن نے علیحدگی کا فیصلہ کیا ہے۔ شادی کے 15 سال بعد دونوں نے یہ فیصلہ کیا ہے۔ کرن عامر کی دوسری بیوی ہیں۔ دونوں نے ایک بیان جاری کرکے اس بارے میں جانکاری دی۔

ہم نے اس بارے میں ممبئی کے سینئر انٹرٹینمنٹ جرنلسٹ پاراگ چھاچیکر سے بات کی۔ وہ کہتے ہیں، ‘کچھ سال پہلے کرن راؤ کی یہ تصویر وائرل ہوئی تھی۔ یہ حالیہ نہیں ہے۔

ہم نے پرانی تصویر شیئر کرنے والے فیس بک پیج ‘ہندو ازم کا شنکھناڈ’ کو اسکین کیا۔ 8 دسمبر 2014 کو بنائے گئے اس پیج کو 14 ہزار لوگ فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: پروڈیوسر کرن راؤ کی یہ وائرل تصویر تقریباً تین سال پرانی ہے۔ اس وقت عامر اور کرن الگ نہیں ہوئے تھے۔ اس کا فی الحال اس سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

  • Claim Review : عامر خان کی سابقہ ​​بیوی آج کل باندرہ میں کھلے عام سڑکوں پر گھوم رہی ہے، کسی زمانے میں بھارت میں خوف تھا
  • Claimed By : ہندوتو کا شنکھناد
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later