X

فیکٹ چیک: کاگریس کی ادے پورے چنتن چیویر کی تصویر کو گمراہ کن دعوی کے ساتھ کیا گیا وائرل

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی اور ہم نے پایا کہ یہ دعویٰ گمراہ کن ہے۔ کانگریس کے ادے پور چنتن شیویر میں، پارٹی کے پرچم کے رنگ زعفرانی، سفید اور سبز کا استعمال کیا گیا تھا جبکہ زمین پر اینٹوں کا سرخ قالین بچھایا گیا تھا۔

  • By Vishvas News
  • Updated: May 19, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ کانگریس چنتن شیویر کی ایک تصویر مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ سوشل میڈیا صارفین اس تصویر کو اس دعوے کے ساتھ وائرل کر رہے ہیں کہ چنتن شیویر میں پاکستان کے جھنڈے کا رنگ اونچا کر کے زعفرانی رنگ کو نیچے کر دیا گیا ہے۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی اور ہم نے پایا کہ یہ دعویٰ گمراہ کن ہے۔

دراصل، کانگریس کے ادے پور چنتن شیویر میں، پارٹی کے پرچم کے رنگ زعفرانی، سفید اور سبز کا استعمال کیا گیا تھا جبکہ زمین پر اینٹوں کا سرخ قالین بچھایا گیا تھا۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف جے کشن گوئل بی جے پی نے 14 مئی کو اپنے اکاؤنٹ پر ایک تصویر اپ لوڈ کی۔ اس کے ساتھ صارف نے دعویٰ کیا: ‘یہ ہے کانگریس کی سچائی..!! یہ راجستھان کے ادے پور میں کانگریس پارٹی کے چنتن شیویر کی تصویر ہے۔ جس میں پاکستان کے جھنڈے کا رنگ لگایا گیا ہے اور زعفرانی رنگ کو نیچے۔

مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر بہت سے دوسرے صارفین بھی اسی طرح کے دعووں کے ساتھ اس تصویر کو شیئر کر رہے ہیں۔ پوسٹ کا مواد فیکٹ چیک کے مقصد کے لیے لکھا گیا ہے۔ پوسٹ کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وشواس نیوز نے سب سے پہلے کانگریس کے ٹویٹر ہینڈل پر وائرل پوسٹ میں کیے جانے والے دعوؤں کی حقیقت چاننی چاہی۔ وہاں ہمیں 14 مئی 2022 کی ایک ٹویٹ ملی۔ اس میں ادے پور چنتن شیویر کی چار تصویریں استعمال کی ہوئی ملی۔

ان میں سے ایک تصویر میں واضح طور پر دیکھا جا سکتا ہے کہ کیمپ کی جگہ پر تین رنگوں یعنی زعفران، سفید اور سبز کپڑے کا استعمال کیا گیا ہے۔

تحقیقات کے دوران ہمیں مزید تصاویر ملیں۔ ان تصاویر میں یہ بھی واضح طور پر دیکھا جا سکتا ہے کہ زمین پر زعفرانی، سفید اور سبز رنگ کے کپڑے کا استعمال کرتے ہوئے اینٹوں کا سرخ قالین بچھا دیا گیا ہے۔

تحقیقات کو جاری رکھتے ہوئے وشواس نیوز نے یوتھ کانگریس کے قومی ترجمان آنند جاٹ سے رابطہ کیا۔ چنتن شیویر کی کچھ تصویریں ہمارے ساتھ شیئر کرتے ہوئے انہوں نے کہا، “پروگرام میں کانگریس کے جھنڈے والے رنگ کے کپڑے استعمال کیے گئے تھے، جب کہ اینٹوں کا ریڈ کارپٹ زمین پر بچھایا گیا تھا۔ لیکن ایک سیاسی جماعت کی ٹرول فوج جھوٹ پھیلا رہی ہے۔

مزید معلومات کے لیے، وشواس نیوز نے دینک جاگرن کے ادے پور کے نمائندے سبھاش شرما سے بھی بات کی۔ انہوں نے یہ بھی واضح کیا کہ وائرل پوسٹ غلط ہے۔

نیچے دی گئی تصاویر میں واضح طور پر دیکھا جا سکتا ہے کہ پنڈال کے اوپر تین رنگوں کا کپڑا استعمال کیا گیا ہے۔ اسی طرح زمین پر اینٹوں کے سرخ رنگ کا قالین بھی دیکھا جا سکتا ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر وشواس نیوز نے گمراہ کن پوسٹ کرنے والے فیس بک صارف کی سوشل اسکیننگ کی۔ 16 ہزار سے زیادہ لوگ فیس بک صارف جیکشن گوئل بی جے پی کو فالو کرتے ہیں۔ سیاسی جماعت سے وابستہ یہ صارف فیس بک پر کافی متحرک ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی اور ہم نے پایا کہ یہ دعویٰ گمراہ کن ہے۔ کانگریس کے ادے پور چنتن شیویر میں، پارٹی کے پرچم کے رنگ زعفرانی، سفید اور سبز کا استعمال کیا گیا تھا جبکہ زمین پر اینٹوں کا سرخ قالین بچھایا گیا تھا۔

  • Claim Review : یہ ہے کانگریس کی سچائی..!! یہ راجستھان کے ادے پور میں کانگریس پارٹی کے چنتن شیویر کی تصویر ہے۔ جس میں پاکستان کے جھنڈے کا رنگ لگایا گیا ہے اور زعفرانی رنگ کو نیچے
  • Claimed By : کشن گوئل
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later