X

فیکٹ چیک: آگاہی کے مقصد سے بنایا گیا اسکرپٹڈ ویڈیو فرقہ وارانہ دعوی کے ساتھ کیا جا رہا شیئر

وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ جھوٹا پایا۔ ویڈیو آگاہی پھیلانے کے مقصد سے بنائی گئی ہے۔ یہ ویڈیو اسکرپٹ ہے، جسے فنکاروں نے بنایا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 15, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو اس دعوے کے ساتھ شیئر کیا جا رہا ہے کہ ایک خاص برادری سے تعلق رکھنے والا شخص گولگپا کے پانی میں ہارپک ملاتے ہوئے پکڑا گیا ہے۔ وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ جھوٹا پایا۔ ویڈیو آگاہی پھیلانے کے مقصد سے بنائی گئی ہے۔ یہ ویڈیو اسکرپٹ ہے، جسے فنکاروں نے بنایا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وائرل ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے فیس بک صارف ڈاکٹر ہریش جوشی نے کیپشن میں لکھا کہ ’ زبیر نامی جہادی پانی کے بتاشے میں ہارپک ملا کر لوگوں کو کھلا رہا تھا، اگر آپ جہادیوں سے کچھ خریدیں گے تو آپ کی جان کو خطرہ ہوگا ‘۔

اس پوسٹ کا آرکائیو ورژن یہاں کلک کر کے دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وائرل ویڈیو کی حقیقت جاننے کے لیے ہم نے فیس بک پر کی ورڈز سے سرچ کرنا شروع کیا۔ اس دوران ہمیں 7 جولائی 2022 کو گیان بھنڈار کے نام سے فیس بک پیج پر اپ لوڈ کی گئی اصل ویڈیو ملی۔ تفصیلات کے مطابق یہ ڈرامہ سکرپٹ ہے جس کا مقصد لوگوں کو آگاہ کرنا ہے۔ ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں لکھا کہ ’’یہ ویڈیو مکمل افسانہ ہے، ویڈیو میں تمام واقعات اسکرپٹ کیے گئے ہیں اور تفریحی مقصد کے لیے بنائے گئے ہیں، یہ کسی بھی قسم کی سرگرمی کو فروغ نہیں دیتا اور نہ ہی کسی قسم کی رسم کو بدنام کرتا ہے۔ حقیقی افراد، زندہ یا مردہ، یا حقیقی واقعات سے کوئی بھی مشابہت خالصتاً اتفاقی ہے’’۔

مزید معلومات کے لیے ہم نے راکی ​​رتنیش سے رابطہ کیا، جو گیان بھنڈر پیج چلاتے ہیں۔ انہوں نے ہمیں بتایا، وائرل دعویٰ غلط ہے۔ یہ ویڈیو تعلیم اور تفریح ​​کے مقصد کے لیے بنائی گئی ہے۔ لوگ اب اسے غلط دعوے کے ساتھ فرقہ وارانہ رنگ دے کر شیئر کر رہے ہیں، جب کہ ایسا نہیں ہے۔ ویڈیو میں کوئی فرقہ وارانہ زاویہ نہیں ہے۔ اس ویڈیو کو اپنے فیس بک پیج پر شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں واضح طور پر لکھا ہے کہ یہ ویڈیو اسکرپٹ ہے اور آگاہی کے مقصد سے بنائی گئی ہے۔ ویڈیو میں ہارپک کو ملاتے ہوئے نظر آنے والا شخص ہماری ٹیم کا ایک فنکار ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر پوسٹ وائرل کرنے والے صارف سے تفتیش کی گئی۔ فیس بک صارف ڈاکٹر ہریش جوشی کی سوشل اسکیننگ میں پتہ چلا کہ اس صارف کے فیس بک پر چار ہزار نو سو سے زیادہ دوست ہیں۔ ڈاکٹر ہریش جوشی کا تعلق گجرات کے احمد آباد شہر سے ہے۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ جھوٹا پایا۔ ویڈیو آگاہی پھیلانے کے مقصد سے بنائی گئی ہے۔ یہ ویڈیو اسکرپٹ ہے، جسے فنکاروں نے بنایا ہے۔

  • Claim Review : زبیر نامی جہادی پانی کے بتاشے میں ہارپک ملا کر لوگوں کو کھلا رہا تھا، اگر آپ جہادیوں سے کچھ خریدیں گے تو آپ کی جان کو خطرہ ہوگا
  • Claimed By : ہریش جوشی
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later