X

فیکٹ چیک: اسرائیل کے نام سے وائرل ٹرین کا یہ ویڈیو اصل میں ایڈیٹنگ ٹول کی مدد سے تیار کیا گیا ہے

  • By Vishvas News
  • Updated: October 14, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہا ہے، جس میں ایک بڑی ٹرین کو اہرام نما پل پر چڑھتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ پوسٹ کے ساتھ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ یہ ویڈیو اسرائیل کا ہے اور یہ ٹرین ٹریک اصلی ہے۔ وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پایا کہ وائرل ویڈیو اصلی نہیں ہے بلکہ ایڈیٹنگ ٹولز کی مدد سے بنایا گیا گیم کلپ ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ایک پوسٹ میں ایک بڑی ٹرین کو اہرام نما پل پر چڑھتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ پوسٹ میں لکھا ہے، ‘انجینئرنگ کی ایک خوبصورت مثال* یہ ریل ٹریک ملک اسرائیل میں ہے، جو 13 ایسے اہرام پلوں سے گزرتے ہوئے ارپارا سے *بیگوبھولن جرا’ تک 1280 کلومیٹر کا فاصلہ طے کرتا ہے۔

اس پوسٹ کا محفوظ شدہ ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

پہلی نظر میں یہ ویڈیو کسی اینیمیٹڈ فلم کا منظر لگتا ہے۔ وشواس نیوز نے وائرل دعوے کی تصدیق کے لیے پہلے ویڈیو کو صحیح طریقے سے دیکھا۔ ویڈیو کو چیک کرنے کے دوران، ہم نے ایک چھوٹے سے یوٹیوب لوگو کے ساتھ نیچے ایک واٹر مارک دیکھا جس پر ڈفا ریل فینس لکھا تھا۔

تلاش کرنے پر، ہمیں ’ڈفا ریل فینس‘ کے نام سے ایک چینل ملا۔

تلاش کرنے پر پتہ چلا کہ ٹرین کی یہ ویڈیو، جو سوشل میڈیا پر وائرل ہے، اس یوٹیوب چینل پر 21 ستمبر 2021 کو پوسٹ کی گئی تھی۔

اس چینل کے ’اباؤٹ اس‘ میں واضح طور پر لکھا ہے کہ یہ گیم سے متعلق ایک چینل ہے، جس میں ٹرین سیمولیٹر 2019 گیم کی ویڈیوز ڈالی گئی ہیں۔

ہم نے تصدیق کے لیے اس چینل کے منتظم سے رابطہ کیا۔ جواب میں ہمیں بتایا گیا۔ یہ ویڈیو ٹرین سمیلیٹر 2019 گیم کا ایک کلپ ہے۔ اس چینل پر تمام ویڈیو گیم کلپس ہیں، کوئی حقیقی ٹرین نہیں۔

مطلوبہ الفاظ کی تلاش پر، ہم نے پایا کہ اسرائیل ریلوے بہت جدید اور مقبول ہے، لیکن ہمیں کہیں بھی ایسے کسی اہرام برج کے بارے میں کوئی معلومات نہیں مل سکیں۔

اب باری تھی آلوک پاٹھک کے پروفائل کو اسکین کرنے کی، جس نے فیس بک پر اس پوسٹ کو شیئر کیا۔ پروفائل کو اسکین کرنے کے بعد، ہم نے پایا کہ صارف غازی آباد کا رہائشی ہے۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے جانچ کی اور پتہ چلا کہ یہ ویڈیو کوئی حقیقی منظر نہیں ہے بلکہ ویڈیو گیم کا کلپ ہے۔

  • Claim Review : انجینئرنگ کی ایک خوبصورت مثال* یہ ریل ٹریک ملک اسرائیل میں ہے
  • Claimed By : دیوین
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later