X

فیکٹ چیک: قطر حکومت نے فیفا ورلڈ کپ کو لے کر جاری نہیں کیا یہ وائرل ہدایات، شیئر کیا جا رہا گرافک گمراہ کن ہے

  • By Vishvas News
  • Updated: October 15, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ فٹبال کا ورلڈ کپ رواں سال مشرق وسطیٰ کے ملک قطر میں شروع ہو رہا ہے اور اسی ضمن میں سوشل میڈیا پر ایک ہدایات کے گرافک کو وائرل کرتے ہوئے دعوی کیا جا رہا ہے کہ قطر کی حکومت نے فیفا عالمی کپ کے لئے آنے والے تمام مسافرین کے لئے گائڈ لائنس جاری کی ہیں جس میں شراب پینے کی پابندی سے لے متعدد پابنیدوں کا ذکر ہے۔ وشواس نیوز نے اپنی پڑتال میں پایا کہ وائرل کیا جا رہا گرافک فرضی ہے۔ قطر حکومت نے فیفا عالمی کپ کے لئے اس وائرل گرافک کو جاری نہیں کیا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف نے وائرل پوسٹ کو شیئر کرتے ہوئے لکھا، ’قطر آپ کو خوش آمدید کہتا ہے۔ فیفا ورلڈ کپ سے پہلے قطر نے پوری دنیا کو مجبور کیا کہ وہ اپنے ملک کے رسم و رواج اور ان کی ثقافت اور عربوں کی ثقافت کا بالعموم احترام کرے اور مذہب کا احترام کرے۔سنجیدگی سے، یہ ایک بہت بڑی چیز ہے، اور انشاء اللہ یہ تاریخ کا اب تک کا سب سے کامیاب اور بہترین ٹورنامنٹ ہوگا۔مجھے یہ پسند ہے‘۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

اپنی تحقیقات شروع کرنے کے لیے، ہم سب سے پہلے قطر کے فیفا ورلڈ کپ 2022 کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل ‘روڈ ٹو 2022’ پر پہنچے۔ 6 اکتوبر کو اسی وائرل گرافک کی تردید کرتے ہوئے ایک ٹویٹ کیا گیا ہے۔ ٹویٹ کے مطابق، ‘قطر آپ کا خیر مقدم کرتا ہے’ سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والا گرافک کسی سرکاری ذریعے سے نہیں ہے اور اس میں حقیقت میں غلط معلومات ہیں۔ ہم شائقین اور زائرین سے درخواست کرتے ہیں کہ وہ فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 کو فالو کریں تاکہ آفیشل ٹریول ایڈوائس پر انحصار کریں۔” مکمل پوسٹ نیچے ایمبیڈ کردہ ٹویٹ میں دیکھی جا سکتی ہے۔

فیفا 2022 کے لیے قطر کی آفیشل ویب سائٹ کے ثقافتی آگاہی کے سیکشن میں، ہمیں مہمانوں کے لیے لباس، الکحل اور فوٹو گرافی کے بارے میں کچھ رہنما اصول ملے۔

لباس کی ہدایت کے مطابق، ‘قطر آنے والے عام طور پر اپنی پسند کے کپڑے پہن سکتے ہیں۔ آپ سب سے توقع کی جاتی ہے کہ عجائب گھروں اور دیگر سرکاری عمارتوں جیسے عوامی مقامات کا دورہ کرتے ہوئے اپنے کندھوں اور گھٹنوں کو ڈھانپیں۔

الکحل سے متعلق ہدایات کے مطابق، ‘شراب مقامی ثقافت کا حصہ نہیں ہے، لیکن مہمان نوازی ہے۔ شائقین کے لیے جو اسے لینا چاہتے ہیں، الکحل خریداری کے لیے دستیاب ہوگی۔

فوٹوگرافی سے متعلق ہدایات کے مطابق، ‘تصویر کھینچتے وقت، عام شائستگی پر عمل کرنا ضروری ہے۔ فٹ بال ورلڈ کپ کے دوران قطر آنے والوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ کسی کی بھی تصاویر لینے/فلم کرنے سے پہلے اجازت لیں۔ اس کے علاوہ سرکاری عمارتوں کی تصاویر لینے کی اجازت نہیں ہے۔

تاہم، اس سرکاری ویب سائٹ پر، ہمیں ‘ہم جنس پرستی، فحش یا فحش زبان کا استعمال، عبادت گاہوں کا احترام نہ کرنا، اونچی آواز میں موسیقی اور آواز، یا ڈیٹنگ’ سے متعلق کوئی رہنما اصول نہیں ملے۔

فیفا ورلڈ 2022 میں کینیڈا سے قطر آنے والے مسافروں کے لیے حکومتی ہدایات کے مطابق

‘قطر میں شراب کی فروخت اور استعمال کے قوانین سخت ہیں۔ آپ شراب صرف لائسنس یافتہ ہوٹلوں اور ریستوراں میں پی سکتے ہیں۔

قطر کے قانون کے مطابق ایک ہی جنس کے افراد یا غیر شادی شدہ افراد کے درمیان جنسی عمل اور تعلقات کو مجرم قرار دیتا ہے۔ تاہم، مختلف جنسوں یا جوڑوں (بشمول ایس ایل جی بی ٹی کیو آئی 2+) کے دوستوں کے ایک ہی کمرے میں رہنے کی کوئی پابندی نہیں ہے۔

آزادی صحافت یا اظہار رائے کی آزادی کی کوئی قانونی ضمانت نہیں ہے – فحش زبان یا اشاروں کے استعمال سے گریز کریں، عوام میں دوسروں سے بحث نہ کریں یا ان کی توہین نہ کریں اور مذہبی سرگرمیوں میں مداخلت کرنے یا تبدیلی کی کارروائیوں میں حصہ لینے سے گریز کریں۔ حکومت قطر یا مذہب اسلام پر ذاتی طور پر تنقید کریں۔ سوشل میڈیا پر اس طرح کی سرگرمیوں میں حصہ لینا متعلقہ شخص کی گرفتاری اور مجرمانہ کارروائی کا باعث بن سکتا ہے۔

ساتھ ہی، اس ٹریول گائیڈ میں ’ایل جی بی ٹی کیو 2 کے بارے میں دی گئی معلومات کے مطابق، ‘قطر کے قانون کے مطابق ایک ہی جنس کے افراد کے درمیان جنسی عمل اور تعلقات کو جرم قرار دیا جاتا ہے۔’

وائرل پوسٹ کی تصدیق کے لیے ہم نے قطر کے دارالحکومت دوحہ سے صحافی نادیگے بیزیمونگو سے رابطہ کیا اور ان کے ساتھ وائرل پوسٹ شیئر کی۔ انہوں نے ہمیں بتایا کہ یہ گرافک بہت وائرل ہے، لیکن یہ جعلی ہے۔ انہوں نے ہمارے ساتھ ایک خبر کا لنک بھی شیئر کیا، جس میں اسی وائرل پوسٹ کی قطر حکومت نے تردید کی ہے۔ خبر اس لنک پر پڑھی جا سکتی ہے۔

گمراہ کن پوسٹ شیئر کرنے والے فیس بک صارف کی سوشل اسکیننگ میں ہمیں معلوم ہوا کہ ابراہیم محمد مصطفیٰ صارف مصر (مصر) کا رہائشی ہے اور اس کے بعد 287 لوگ ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پایا کہ وائرل گرافک گمراہ کن ہے۔ قطر کی حکومت کی جانب سے فیفا ورلڈ کپ 2022 کے لیے یہ رہنما خطوط جاری نہیں کیے گئے ہیں۔

  • Claim Review : قطر کی حکومت نے فیفا عالمی کپ کے لئے آنے والے تمام مسافرین کے لئے گائڈ لائنس جاری کی ہیں جس میں شراب پینے کی پابندی سے لے متعدد پابنیدوں کا ذکر ہے۔
  • Claimed By : ابراہیم محمد مصطفیٰ
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later