X

فیکٹ چیک: ٹویٹر نے ایلن مسک کے اکاؤنٹ کو نہیں کیا معطل،غلط دعوی وائرل

وشواس نیوز نے وائرل اسکرین شاٹ کی جانچ کی۔ تحقیقات میں وائرل ہونے والا دعویٰ جھوٹا نکلا۔ ایلن مسک ٹویٹر پر مسلسل متحرک ہیں۔ سوشل میڈیا پر غلط دعوے کے ساتھ فرضی ٹوئٹر اکاؤنٹ کا اسکرین شاٹ شیئر کیا جا رہا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 15, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا کے مختلف پلیٹ فارمز پر اسکرین شاٹ کو شیئر کرتے ہوئے دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ ٹوئٹر نے ایلن مسک کا ہینڈل معطل کر دیا ہے۔ صارفین دعویٰ کر رہے ہیں کہ ٹوئٹر نے ایسا اس لیے کیا کیونکہ ایلن مسک نے ٹوئٹر کے ساتھ معاہدہ منسوخ کر دیا تھا۔

وشواس نیوز نے وائرل اسکرین شاٹ کی جانچ کی۔ تحقیقات میں وائرل ہونے والا دعویٰ جھوٹا نکلا۔ ایلن مسک ٹویٹر پر مسلسل متحرک ہیں۔ سوشل میڈیا پر غلط دعوے کے ساتھ فرضی ٹوئٹر اکاؤنٹ کا اسکرین شاٹ شیئر کیا جا رہا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

ٹویٹر صارف ڈینیل ماروین نے 10 جولائی کو اپنے ہینڈل پر ایک اسکرین شاٹ پوسٹ کیا، انگریزی میں لکھا: ‘ٹویٹر نے ایلن مسک کا اکاؤنٹ معطل کر دیا کیونکہ وہ اب ٹوئٹر نہیں خرید رہے ہیں‘۔

پڑتال

وشواس نیوز نے وائرل دعوے کی سچائی جاننے کے لیے ٹویٹر پر ایلن مسک کے تصدیق شدہ ٹویٹر اکاؤنٹ کو تلاش کرنا شروع کیا۔ ہم نے پایا کہ ایلن مسک کا اکاؤنٹ معطل نہیں کیا گیا ہے اور وہ ٹویٹر پر مسلسل ایکٹوی ہیں۔ ہم نے آرکائیو ٹول کا استعمال کرتے ہوئے ایلن مسک کا اکاؤنٹ بھی تلاش کیا، لیکن یہاں بھی ہمیں وہی معلومات ملی کہ وہ ٹویٹر پر مسلسل متحرک ہیں۔

اسکیننگ سے معلوم ہوا کہ انہوں نے آج (15 جولائی 2022) صبح 9:33 پر ٹویٹ کیا ہوا ملا۔ ٹویٹر پر ایلن مسک کو 101 ملین لوگ فالو کرتے ہیں۔ ایلن مسک 2009 سے ٹوئٹر پر سرگرم ہیں۔

تحقیقات کو مزید آگے بڑھاتے ہوئے ہم نے گوگل پر بہت سے کی ورڈز کے ذریعے سرچ کرنا شروع کیا۔ ہمیں وائرل دعوے کی تصدیق کرنے والی کوئی معتبر میڈیا رپورٹس موصول نہیں ہوئیں۔ سوچنے کی بات ہے کہ ایلن مسک اپنی ذات میں ایک مشہور شخصیت ہیں۔ اگر معاہدہ منسوخ ہونے کے بعد ٹویٹر نے ان کا اکاؤنٹ معطل کر دیا تھا، تو اس سے متعلق کچھ میڈیا رپورٹ ضرور آئی ہوگی۔

پوری حقیقت جاننے کے لیے ہم نے اسکرین شاٹ پر صارف نام کے بارے میں تلاش شروع کر دی۔ اس دوران ہمیں پتہ چلا کہ یہ ایک اور اکاؤنٹ ہے، جو ایلن مسک کے نام سے چلایا جا رہا تھا۔ جسے ٹوئٹر نے معطل کر دیا ہے اور لوگ اسے ایلون مسک کہہ کر شیئر کر رہے ہیں۔ دراصل، ایلون مسک کے ٹوئٹر ہینڈل کا نام @ایلن مسک ہے، جب کہ معطل کیے گئے اکاؤنٹ کا نام @ایون مسک ہے۔

مزید تفصیلات کے لیے ہم نے سوشل میڈیا ماہر منیش پانڈے سے رابطہ کیا۔ انہوں نے ہمیں بتایا کہ وائرل ہونے والا دعویٰ غلط ہے۔ وائرل اسکرین شاٹ جعلی اکاؤنٹ کا ہے۔ صارف نے لوگوں کو الجھانے کے لیے اسپیلنگ میں معمولی تبدیلی کی اور ایک جعلی اکاؤنٹ بنا دیا، تاکہ لوگ سمجھیں کہ یہ ایلن مسک کا اصلی اکاؤنٹ ہے اور اب لوگ جعلی اور معطل اکاؤنٹ کو سچ سمجھ کر شیئر کر رہے ہیں۔ یو آر ایل میں معمولی تبدیلی کر کے لوگ اکثر ایسے جعلی اکاؤنٹس چلاتے ہیں، جنہیں بہت سے لوگ سچ سمجھتے ہیں۔

تحقیقات کے اختتام پر وشواس نیوز نے جعلی پوسٹ شیئر کرنے والے ٹوئٹر صارف ڈینیل ماروین کی سوشل اسکیننگ کی۔ اسکیننگ سے ہمیں معلوم ہوا کہ صارف جنوبی افریقہ کا رہائشی ہے۔ ڈینیئل ماروین کے بعد 830.4ہزار لوگ ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل اسکرین شاٹ کی جانچ کی۔ تحقیقات میں وائرل ہونے والا دعویٰ جھوٹا نکلا۔ ایلن مسک ٹویٹر پر مسلسل متحرک ہیں۔ سوشل میڈیا پر غلط دعوے کے ساتھ فرضی ٹوئٹر اکاؤنٹ کا اسکرین شاٹ شیئر کیا جا رہا ہے۔

  • Claim Review : ٹویٹر نے ایلن مسک کا اکاؤنٹ معطل کر دیا کیونکہ وہ اب ٹوئٹر نہیں خرید رہے ہیں
  • Claimed By : ڈینیل ماروین
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later