X

فیکٹ چیک: 2011 میں جاپان میں آئی سونامی کا ویڈیو پاکستان کا بتا کر کیا جا رہا وائرل

وشواس نیوز نے جانچ کی تو یہ دعویٰ جھوٹا نکلا۔ دراصل یہ ویڈیو جاپان میں 2011 کے سونامی کی ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: August 14, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز): سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ایک ویڈیو میں کاروں کو سیلابی پانی میں بہہتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ وائرل ہونے والے دعوے کے مطابق یہ ویڈیو کراچی، پاکستان کی ہے۔ وشواس نیوز نے جانچ کی تو یہ دعویٰ جھوٹا نکلا۔ دراصل یہ ویڈیو جاپان میں 2011 کے سونامی کی ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وشواس نیوز کو ویڈیو دیکھنے کے لیے اس کا چیٹ بوٹ نمبر +91 95992 99372 ملا۔ شیئر کی گئی اس ویڈیو میں کاروں کو سیلابی پانی میں تیرتے دیکھا جا سکتا ہے۔ ویڈیو پر لکھا ہے: “کراچی پاکستان ٹوڈے”۔

یہ پوسٹ فیس بک پر بھی وائرل ہے۔ پوسٹ کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

تحقیقات کے لیے، ہم نے وائرل ویڈیو کے کی فریموں کو نکالنے کے لیے ان ویڈ ٹول کا استعمال کیا۔ اس کے بعد ہم نے کی فریموں کی گوگل ریورس امیج سرچ کی۔ ہمیں وہی ویڈیو یوٹیوب پر ‘2011 جاپان سونامی: اشینوماکی’ کے عنوان سے ملی۔ تفصیل کے مطابق یہ ویڈیو اشینوماکی گیس کے دفتر کی چھت سے ریکارڈ کی گئی ہے (ایشینوماکی سٹی، میاگی پریفیکچر میں)۔

ہمیں تکورو سزوکی نامی یوٹیوب چینل پر اپ لوڈ کی گئی یہ ویڈیو بھی اسی دعوے کے ساتھ ملی کہ یہ جاپان کی ہے۔

آپ اس کولاج میں اصل ویڈیو اور وائرل ویڈیو کے اسکرین شاٹ کا موازنہ دیکھ سکتے ہیں

اس کے بعد ہم نے گوگل میپس کے ذریعے وائرل ویڈیو کی لوکیشن سرچ کی۔ ہمیں جاپان میں وہ جگہ ملی جہاں ویڈیو ریکارڈ کی گئی تھی۔

اس سلسلے میں ہم نے پاکستانی نیوز چینل نیوز 24 ایچ ڈی کے رپورٹر محمد کامران سے رابطہ کیا۔ انہوں نے مزید کہا: “ویڈیو پاکستان کی نہیں ہے‘‘۔

رائٹرز کی ایک خبر کے مطابق حالیہ دنوں میں بارشوں کے باعث پاکستان کے کئی علاقے زیر آب آگئے ہیں جس سے بہت زیادہ جان و مال کا نقصان ہوا ہے۔ مکمل خبر یہاں پڑھیں۔

اس پوسٹ کو فیس بک پر گپول ٹی وی نامی صارف نے شیئر کیا ہے۔ جب ہم نے صارف کی پروفائل کو اسکین کیا تو ہمیں معلوم ہوا کہ اس صفحہ کے 15,291 فالورز ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے جانچ کی تو یہ دعویٰ جھوٹا نکلا۔ دراصل یہ ویڈیو جاپان میں 2011 کے سونامی کی ہے۔

  • Claim Review : کراچی پاکستان ٹوڈے
  • Claimed By : گپول ٹی وی
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later