X

فیکٹ چیک: نانا پاٹیکر کے نام سے بنے فرضی اکاؤنٹ سے کیا گیا وائرل ٹویٹ

  • By Vishvas News
  • Updated: October 14, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ بالی ووڈ اداکار نانا پاٹیکر کے نام سے کی گئی ٹویٹ کا اسکرین شاٹ وائرل ہو رہا ہے۔ اس میں لکھا ہے، ‘اگر فلم ‘ادی پورش’ پر پابندی نہیں لگائی گئی تو میں ہدایت کار، پروڈیوسر اور سیف علی خان کے خلاف مقدمہ دائر کروں گا۔ سوشل میڈیا صارفین اسے سچ بتا رہے ہیں۔

وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پتہ چلا ہے کہ یہ ٹویٹ نانا پاٹیکر کے نام سے جعلی ٹویٹر اکاؤنٹ سے کیا گیا ہے۔ نانا پاٹیکر نے ایسا کوئی بیان نہیں دیا ہے۔ اس سے قبل بھی نانا پاٹیکر کے نام سے منسوب پیروڈی اکاؤنٹ سے کی گئی ٹویٹ کا اسکرین شاٹ وائرل ہو چکا ہے۔ وشواس نیوز کی تحقیقات یہاں پڑھی جا سکتی ہیں۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف کمال الاولپوریا (آرکائیو لنک) نے یہ اسکرین شاٹ 8 اکتوبر کو شیئر کیا۔ اس کی پروفائل تصویر میں نانا پاٹیکر کی تصویر ہے اور ایٹ پاٹیکر 1 ہے۔ اس پر لکھا ہے۔

اگر ادی پورش فلم پر پابندی نہ لگائی گئی تو ڈائریکٹر، پروڈیوسر اور سیف علی خان کے خلاف ایف آئی آر درج کرواؤں گا، اب ساؤتھ والوں کو پتہ چلے گا کہ بالی ووڈ کے ساتھ سناتن کے عقیدے کا مذاق اڑانے کا نتیجہ کیا نکلتا ہے، اگر سب میرے ساتھ ہیں تو سختی سے ہاں۔ لکھ کر سپورٹ کریں…فالو کریں۔

پڑتال

وائرل اسکرین شاٹ کو چیک کرنے کے لیے، ہم نے پہلے اسے غور سے دیکھا۔ اس کی آئی ڈی @پاٹیکر 1 (آرکائیو لنک) ہے لیکن اس کی تصدیق نہیں ہوئی ہے۔ ہم نے اس ٹویٹر آئی ڈی کو چیک کیا۔ یہ اکاؤنٹ جولائی 2022 میں بنایا گیا تھا۔ اس پر 8 اکتوبر کو کیا گیا وائرل ٹویٹ بھی دیکھا جا سکتا ہے۔

اس کے بعد ہم نے نانا پاٹیکر کا تصدیق شدہ ٹوئٹر اکاؤنٹ چیک کیا۔ اس کی شناخت @ناناپاٹیکر ہے۔ یہ اکاؤنٹ جون 2016 کو بنایا گیا تھا۔

ہم نے ٹویٹ میں دیے گئے بیان کے حوالے سے گوگل اوپن سرچ بھی کیا۔ ہمیں اس میں کوئی خبر نہیں ملی جس سے وائرل ہونے والے بیان کی تصدیق ہو سکے۔ اس بارے میں ممبئی کے سینئر انٹرٹینمنٹ جرنلسٹ پراگ چھاچیکر کا کہنا ہے کہ ‘نانا پاٹیکر کا ٹوئٹر اکاؤنٹ تصدیق شدہ ہے، جب کہ وائرل ہونے والا اسکرین شاٹ تصدیق شدہ ٹوئٹر اکاؤنٹ کا نہیں ہے۔ یہ جعلی ہے‘۔

ہم نے فیس بک صارف ‘کمال الوالپوریا’ کا پروفائل اسکین کیا جس نے اسکرین شاٹ شیئر کیا۔ اس کے مطابق وہ ایک نظریے سے متاثر ہے۔

نتیجہ: نانا پاٹیکر کا ٹویٹر اکاؤنٹ تصدیق شدہ ہے، جبکہ وائرل اسکرین شاٹ @پاٹیکر1 اکاؤنٹ ویری فائڈ نہیں ہے۔ یہ نانا پاٹیکر کے نام پر بنایا گیا جعلی اکاؤنٹ ہے۔

  • Claim Review : اگر فلم 'ادی پورش' پر پابندی نہیں لگائی گئی تو میں ہدایت کار، پروڈیوسر اور سیف علی خان کے خلاف مقدمہ دائر کروں گا
  • Claimed By : کمال الاولپوریا
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later