X

فیکٹ چیک: فسلطین معاملہ پر او آئی سی کے ہنگامی اجلاس کے نام پر وائرل کی جا رہی تصویر 2016 کی ہے

  • By Vishvas News
  • Updated: May 13, 2021

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ پچھلے دنوں فلسطین کی مسجد اقصی پر ہوئے حملہ کے بعد سے سوشل میڈیا پر ایک تصویر وائرل ہو رہی ہے جس میں سعودی عرب کے شیخ محمد بن سلمان اور ترکی کے صدر طیب اردوگان سمیت متعدد رہنماؤں کو دیکھا جا سکتا ہے۔ تصویر کو شیئر کرتے ہوئے دعوی کیا جا رہا ہے کہ فلسطین کی مسجد اقصی میں مسلمانوں پر ہوئے حملہ کو لے کر ترکی کے بعد او آئی سی نے بھی درعمل ظاہر کیا ہے اور 11 مئی کو ہنگامی اجلاس بلایا ہے۔ وشواس نیوز نے اپنی پڑتال میں پایا کہ وائرل تصویر 2016 کی آئی او سی اجلاس کی ہے۔ 11 مئی کو فلسطین حملہ پر ہوئے تنظیم تعاون اسلامی کی ہنگامی میٹنگ ورچوئل تھی، جہاں اسرائلی حملہ کی سخت مذمت کی گئی۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف جنید عالم نے وائرل تصویر کو شیئر کرتے ہوئے لکھا، ’فلسطین مسجد اقصی میں مسلمانوں پر حملہ کو لے کر ترکی کے بعد او آئی سی نے بھی درعمل ظاہر کیا ہے، اور 11مئی 2021کو ہنگامی اجلاس طلب کیا ہے۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

اپنی پڑتال کو شروع کرتے ہوئے پہلے ہم نے گوگل رورس امیج کے ذریعہ وائرل تصویر کو سرچ کیا۔ سرچ میں گیٹی امیجز پر وائرل تصویر کے ہی دوسرے فریم کی تصویر ملی۔ تصویر کے ساتھ دی گئی معلومات کے مطابق، ’کویت کے امیر شیخ صباء الاحمد الجبار الصبا، سعودی عرب کنگ سلمان بن عزیز بن ال سعود ، ترکی صدر رجب طیب اردوگان، برنوائ کی سلطان ہسنل بولکیا اور کزاکستان کے صدر نورسولتان کی ایک فیلیم فوٹو۔ اسمتابل کانگریس مرکز (آئی سی سی) میں 14 اپریل 2016 کو تنظیم تعاون اسلامی کا 13وہاں اجلاس۔ فوٹو کریڈٹ میں اے ایف پی/اوزن کوسے لکھا ہو نظر آیا۔

پوسٹ سے جڑی تصدیق کے لئے ہم نے تصویر کو کھینچنے والے فوٹوگرافر اوزن کوسے سے رابطہ کیا جنہوں نے ہمیں بتایا کہ یہ تصویر ابھی کی نہیں ہے، بلکہ کچھ سال پہلے انہوں نے ہی کھینچی تھیچی تھی۔

او آئی سی کے آفیشیئل ٹویٹر ہینڈل پر 10 مئی کو دی گئی جنکاری کے مطابق، تنظیم تعاون اسلامی الکدوس میں بڑھتی ہوئی # اسرایلی تشخیصی جائزہ لینے کے سلسلے میں 11 مئی کو ہنگامی اجلاس منعقد کیا ہے۔

او آئی سی کی آفیشیئل ویب سائٹ پر امرجنسی میٹنگ سے منسلک معلومات ملی۔ منگل کے روز ہوئی او ائی سی کی ورچوئل میٹنگ فلسطین پر اسرائل کےحملہ کی سخت مذمت کی گئی۔ اس ورچوئل میڈیا سے متعلق خبر کویت ایجنسی اور نیوز 18 کی ویب سائٹ پر پڑھ سکتے ہیں۔

گمراہ کن پوسٹ کو شیئر کرنے والے فیس بک صارف جنید عالم کی سوشل اسکیننگ میں ہم نے پایا کہ صارف سہارن پور کا رہنے والا اور اسے 13029لوگ فالوو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی پڑتال میں پایا کہ وائرل تصویر 2016 کی آئی او سی اجلاس کی ہے۔ 11 مئی کو فلسطین حملہ پر ہوئے تنظیم تعاون اسلامی کی ہنگامی میٹنگ ورچوئل تھی، جہاں اسرائلی حملہ کی سخت مذمت کی گئی۔

  • Claim Review : فلسطین مسجد اقصی میں مسلمانوں پر حملہ کو لے کر ترکی کے بعد او آئی سی نے بھی درعمل ظاہر کیا ہے، اور 11مئی 2021کو ہنگامی اجلاس طلب کیا ہے
  • Claimed By : Junaid Aalam
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
    فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Post saved! You can read it later