X

فیکٹ چیک: روسی نہیں یوکرین کے فوجیوں کی گیم ایکپوس کی ہے یہ تصویر

وشواس نیوز نے اس پوسٹ کی پڑتال کی تو ہم نے پایا کہ یہ تصویر روس کے فوجیوں کی نہیں بلکہ یوکرین کے فوجیوں کی 2019 کی گیم ایکسپو میں شرکت کی ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: May 5, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ یوکرین اور روس کے درمیان جاری جنگ سے متعلق گمراہ کن تصاویر اور ویڈیو کا وائرل ہونا جاری ہے۔ اسی کڑی میں سوشل میڈیا پر دو فوجیں کی ایک تصویر وائرل ہو رہی ہے جس میں انہیں ہائی ٹیک ہلمیٹ اور چشمے پہنے ہوئے دیکھا جا سکتا ہیں۔ صارفین دعوی کر رہے ہیں کہ یہ روس کا فوجی دستے کی تصویر ہے۔ جب وشواس نیوز نے اس پوسٹ کی پڑتال کی تو ہم نے پایا کہ یہ تصویر روس کے فوجیوں کی نہیں بلکہ یوکرین کے فوجیوں کی 2019 کی گیم ایکسپو میں شرکت کی ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فس بک صارف نے وائرل تصویر کو شیئر کرتے ہوئے لکھا، ’ روسی اسپیشل فورسز۔ان کے پاس اسمارٹ لینز کے ساتھ انتہائی جدید ہیلمٹ ہیں۔ یہ لینس 97 ڈگری پردیی تصویر کھینچتا ہے، اور اسے فوجی کی آنکھ کے سامنے چھوٹی اسکرین پر دکھاتا ہے تاکہ اسے گھومنے کی ضرورت نہ پڑے‘۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

اپنی پڑتال کو شروع کرتے ہوئے سب سے پہلے ہم نے وائرل تصویر کو گوگل رورس امیج کے ذریعہ سرچ کیا۔ سرچ میں ہمیں یہ تصویر ایک ٹویٹر صارف کی جانب سے شیئر ہوئی ملی۔ 29 ستمبر 2019 کو تصویر کو شیئر کرتے ہوئے یوکرین سپیناز فوجیوں کی بتایا گیا ہے۔

اسی بنیاد پر ہم نے یہ تصویر کو سرچ کرنا شروع کیا۔ سرچ میں ہمیں یہ فوٹو 28 ستمبر 2019 کو ڈیلی میل یو کے کی ویب سائٹ پر ملی۔ خبر کے ساتھ دی گئی معلومات کے مطابق، ’یوکرین کے خصوصی دستوں کو ملک کے دارالحکومت کیف میں گیم کی نمائش میں حصہ لیتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔ مناسب جنگی پوشاک پہنے، زیتون کی چھلانگ لگانے کے نمونوں کو کھیلتے ہوئے، اعلیٰ تربیت یافتہ جنگجو نے شرکت کی۔

مزید تصدیق کے لئے ہم نے یوکرین کی فیکٹ چیکنگ ٹیم سے رابطہ کیا ہے وہاں سے جواب آتے ہی خبر کو اپ ڈیٹ کر دیا جائے گا۔

گمراہ کن پوسٹ کو شیئر کرنے والے فیس بک صارف کی سوشل اسکیننگ میں ہم نے پایا کہ یہ صارف کے 4.8 ہزار فیس بک دوست ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اس پوسٹ کی پڑتال کی تو ہم نے پایا کہ یہ تصویر روس کے فوجیوں کی نہیں بلکہ یوکرین کے فوجیوں کی 2019 کی گیم ایکسپو میں شرکت کی ہے۔

  • Claim Review : روسی اسپیشل فورسز۔ان کے پاس اسمارٹ لینز کے ساتھ انتہائی جدید ہیلمٹ ہیں۔ یہ لینس 97 ڈگری پردیی تصویر کھینچتا ہے، اور اسے فوجی کی آنکھ کے سامنے چھوٹی اسکرین پر دکھاتا ہے تاکہ اسے گھومنے کی ضرورت نہ پڑے
  • Claimed By : رمثا
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later