X

فیکٹ چیک: یہ تصویر حافظ قرآن بنے والد اور بیٹی کی ہے، غلط دعوی سے سوشل میڈیا پر ہو رہی وائرل

ہماری تحقیقات میں، ہم نے پایا کہ تصویر میں نظر آنے والا مسلمان شخص اور لڑکی میاں بیوی نہیں بلکہ باپ اور بیٹی تھے، جنہوں نے قرآن پاک کی تلاوت مکمل ہونے کے موقع پر یہ تصویر کھینچی تھی۔

  • By Vishvas News
  • Updated: January 14, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک مسلمان شخص اور بچے کی تصویر وائرل ہو رہی ہے جس میں دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ یہ تصویر ایک مسلمان باپ کی ہے جس نے اپنی نو سالہ بیٹی سے شادی کر لی۔ وشواس نیوز کی جانچ میں یہ دعویٰ جھوٹا اور ایک خاص برادری کے خلاف پروپیگنڈہ کا معاملہ نکلا۔ اس سے قبل بھی یہ تصویر اسی دعوے کے ساتھ سوشل میڈیا پر وائرل ہو چکی ہے۔

ہماری تحقیقات میں، ہم نے پایا کہ تصویر میں نظر آنے والا مسلمان شخص اور لڑکی میاں بیوی نہیں بلکہ باپ اور بیٹی تھے، جنہوں نے قرآن پاک کی تلاوت مکمل ہونے کے موقع پر یہ تصویر کھینچی تھی۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وائرل تصویر کو شیئر کرتے ہوئے سوشل میڈیا صارف ‘ابھے ٹھاکر راجاوت’ نے لکھا، “جو لوگ 9 سال کی بیٹی کو بیوی اور 9 سال کی بیٹی کو دیوی مانتے ہیں وہ کبھی بھائی بھائی نہیں ہو سکتے!‘‘۔

اسی دعوے کے ساتھ کئی دوسرے صارفین نے اپنے پروفائلز سے اس تصویر کو شیئر کیا ہے۔

پڑتال

وائرل ہونے والی تصویر کی گوگل پر ریورس امیج سرچ کرنے پر ہمیں یہ تصویر اسلامک بورڈ ڈاٹ کام کی ویب سائٹ پر ایک رپورٹ میں ملی۔

رپورٹ میں قرآن کی تلاوت مکمل کرنے والی لڑکیوں کے بارے میں معلومات دی گئی ہیں۔ وائرل تصویر بھی اسی واقعہ سے متعلق ہے، جس میں نظر آنے والا شخص اور لڑکی باپ بیٹی ہیں اور ایک ساتھ تلاوت قرآن پاک کرنے کے بعد دونوں حافظ قرآن بن گئے۔ یہ تصویر اسی موقع کی ہے۔

سرچ میں ہمیں سوشل میڈیا پر بھی یہ تصویر ملی، جسے اسی دعوے کے ساتھ شیئر کیا گیا ہے۔ یہ تصویر 23 ستمبر 2018 کو ‘اسلام’ پیج سے شیئر کی گئی ہے۔ تصویر کو شیئر کرتے ہوئے بتایا گیا ہے کہ اس میں ان دونوں کا ذکر باپ اور بیٹی کے طور پر ہے اور انہوں نے ایک ساتھ قرآن پاک کی تلاوت کی ہے۔

سال 2016 میں اس تصویر کو فیس بک پر ایک سے زیادہ پروفائل نے اسی دعوے کے ساتھ شیئر کیا ہے اور سبھی کے پاس باپ اور بیٹی کی حافظ قرآن بننے کی تصویر بتائی گئی ہے۔

اگرچہ وشواس نیوز ان دونوں کی آزادانہ شناخت کی تصدیق نہیں کرتا ہے، لیکن یہ واضح ہے کہ تصویر میں نظر آنے والے دونوں باپ بیٹی ہیں، جو ایک ساتھ قرآن پاک کی تلاوت کرکے حافظ قرآن بننے میں کامیاب ہوئے تھے۔

اس تصویر کے حوالے سے ہم نے اسلامی امور کے ماہر صغیر احمد سے رابطہ کیا۔ انہوں نے کہا، ‘حافظ قرآن کا مطلب ہے کہ متعلقہ شخص نے مقدس صحیفہ مکمل طور پر حفظ کر لیا ہے۔ اسے مکمل ہونے میں چند ماہ سے سال لگ سکتے ہیں۔

وائرل تصویر شیئر کرنے والے صارف کا پروفائل فیس بک پر مئی 2021 سے ایکٹیو ہے۔

نتیجہ: ہماری تحقیقات میں، ہم نے پایا کہ تصویر میں نظر آنے والا مسلمان شخص اور لڑکی میاں بیوی نہیں بلکہ باپ اور بیٹی تھے، جنہوں نے قرآن پاک کی تلاوت مکمل ہونے کے موقع پر یہ تصویر کھینچی تھی۔

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later