X

فیکٹ چیک: عالیہ بھٹ کی بیٹی کے نام سے وائرل تصویر ایڈیٹڈ ہے، غلط دعوی ہوا وائرل

  • By Vishvas News
  • Updated: November 18, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور والدین بن گئے ہیں۔ عالیہ نے چند روز قبل ایک بچی کو جنم دیا ہے۔ جب سے دونوں والدین بنے ہیں، سوشل میڈیا پر ایک تصویر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ تصویر میں عالیہ بھٹ ایک بچے کے ساتھ نظر آ رہی ہیں۔ صارفین دعویٰ کر رہے ہیں کہ یہ عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور کی بیٹی کی پہلی تصویر ہے۔

وشواس نیوز نے جانچ کی اور وائرل دعویٰ کو جھوٹا پایا۔ عالیہ بھٹ کی بچے کے ساتھ وائرل تصویر ایڈٹ ہوئی ہے۔ اصل تصویر میں عالیہ بھٹ نہیں بلکہ کوئی اور خاتون ہیں۔ جن کے چہرے پر عالیہ بھٹ کا چہرہ ایڈٹ کیا گیا ہے۔ بچے کی تصویر عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور نے ابھی تک شیئر نہیں کی ہے۔

وائرل پوسٹ میں کیا ہے؟

فیس بک صارف اوشا رحمانی نے 8 نومبر 2022 کو وائرل تصویر شیئر کی تھی۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے صارف نے کیپشن میں لکھا کہ عالیہ بھٹ کو بیٹی کی پیدائش پر مبارکباد۔

سوشل میڈیا پر دیگر صارفین بھی اس پوسٹ سے ملتے جلتے دعوے کر رہے ہیں۔ پوسٹ کے محفوظ شدہ ورژن کو یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وائرل تصویر کی سچائی کی تصدیق کے لیے، ہم نے متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ گوگل پر سرچ کرنا شروع کیا، لیکن وائرل ہونے والے دعوے سے متعلق کوئی معتبر میڈیا رپورٹ نہیں مل سکی۔ ہم نے عالیہ بھٹ کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کو بھی تلاش کیا۔ تاہم، ہمیں وہاں بھی پوسٹ کی گئی بچے کی کوئی تصویر نہیں مل سکی۔ عالیہ بھٹ نے 6 نومبر 2022 کو اپنے آفیشل انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شیر کے خاندان کی تصویر شیئر کی۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے عالیہ بھٹ نے بتایا کہ انہوں نے ایک بچی کو جنم دیا ہے۔ اس کے علاوہ ہمیں عالیہ کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر کوئی تصویر نہیں مل سکی۔

تحقیقات کو آگے بڑھاتے ہوئے وائرل تصویر کو گوگل ریورس امیج کے ذریعے سرچ کیا گیا۔ اس دوران ہمیں انسپائرلائزڈ نامی ویب سائٹ پر پوسٹ کی گئی اصل تصویر ملی۔ رپورٹ میں دو جڑواں بچوں ریو اور سول اور ان کی ماں کے بارے میں بتایا گیا ہے۔

تحقیقات کے دوران وشواس نیوز نے ممبئی کی دینک جاگرن کی سینئر صحافی سمیتا سریواستو سے رابطہ کیا۔ انہوں نے بتایا کہ وائرل ہونے والا دعویٰ غلط ہے۔ بچے کی تصویر عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور نے ابھی تک شیئر نہیں کی ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر وشواس نیوز نے جعلی پوسٹ شیئر کرنے والے صارف اوشا رحمانی کی سوشل اسکیننگ کی۔ پروفائل پر دی گئی معلومات کے مطابق صارف کا تعلق بنگلہ دیش سے ہے۔ اوشا رحمانی کو 37 ہزار سے زیادہ لوگ فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور کی بیٹی کی تصویر کے حوالے سے وائرل ہونے والا دعویٰ جھوٹا پایا۔ عالیہ بھٹ کی بچے کے ساتھ وائرل تصویر ایڈیٹڈ ہے۔ اصل تصویر میں عالیہ بھٹ نہیں بلکہ کوئی اور خاتون ہیں۔ جن کے چہرے پر عالیہ بھٹ کا چہرہ ایڈٹ کیا گیا ہے۔ بچے کی تصویر عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور نے ابھی تک شیئر نہیں کی ہے۔

  • Claim Review : عالیہ بھٹ کو بیٹی کی پیدائش پر مبارکباد۔
  • Claimed By : اوشا رحمانی
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later