X

فیکٹ چیک: کشمیر میں آتش بازی کے پرانے ویڈیو کو ایشیا کپ میں ہندوستان کی ہار سے جوڑ کر گمراہ کن دعوی کے ساتھ کیا جا رہا شیئر

ایشیا کپ 2022 میں ہندوستان۔پاکستان کے دوسرے میچ کے بعد سری نگر میں ہوئی آتش بازی کے دعوی کے ساتھ وائرل ہو رہا ویڈیو کشمیر کا اور سالوں پرانا ہے، جسے حال کا بتا کر گمراہ کن دعوی کے ساتھ وائرل کیا جا رہا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: September 8, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ ایشیا کپ کے دوران بھارت اور پاکستان کے درمیان دوسرے میچ میں بھارت کی شکست کے بعد سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے جس میں لوگوں کو رات کے وقت آتش بازی کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ اس میچ میں پاکستان کی شکست کے بعد سری نگر میں زبردست آتش بازی ہوئی اور یہ ویڈیو اسی سے متعلق ہے۔

وشواس نیوز کی جانچ میں یہ دعویٰ جھوٹا نکلا۔ وائرل ہونے والی ویڈیو برسوں پرانی ہے اور سری نگر پولیس کے مطابق ایشیا کپ میں بھارت کی شکست کے بعد کشمیر میں ایسا کوئی واقعہ رپورٹ نہیں ہوا۔ اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل سے معلومات دیتے ہوئے سری نگر پولیس نے وائرل ہونے والی ویڈیو کو تقریباً پانچ سال پرانا بتایا ہے جسے سوشل میڈیا پر یہ کہہ کر شیئر کیا جا رہا ہے کہ یہ حالیہ ہے۔ اس کے ساتھ سری نگر پولیس نے بھی لوگوں کو جعلی خبریں پھیلانے سے خبردار کیا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وائرل ویڈیو (آرکائیو لنک) کو شیئر کرتے ہوئے فیس بک صارف ‘گروڈ آئی’ نے لکھا، “پاکستان کی جیت پر سری نگر میں آتش بازی‘۔

کئی دیگر صارفین نے اس ویڈیو کو مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ایک جیسے دعووں کے ساتھ شیئر کیا ہے۔

پڑتال

عام خبروں کی تلاش میں ہمیں ایسی کوئی مصدقہ رپورٹ نہیں ملی جس میں بھارت اور پاکستان کے درمیان ایشیا کپ 2022 کے دوسرے میچ میں بھارت کی شکست کے بعد سری نگر میں آتش بازی کا ذکر ہو۔ یہ واقعہ عموماً بذات خود خبر ہوتا تھا اور اس کا تذکرہ مقامی اور قومی میڈیا میں ضرور ہوتا۔

اہم بات یہ ہے کہ ایشیا کپ 2022 کے دوران بھارت نے پہلے میچ میں پاکستان کو پانچ وکٹوں سے شکست دی تھی جب کہ 4 اگست کو دوسرے میچ میں پاکستان نے بھارت کو پانچ وکٹوں سے شکست دی تھی۔

دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ پاکستان سے اس شکست کے بعد سری نگر میں زبردست آتش بازی کی گئی۔ ہم نے کلیدی الفاظ کے ساتھ سوشل میڈیا کی تلاش میں فیس بک صارف ‘خانیار سری نگر کشمیر’ کے پروفائل پر ایک ایسی ہی ویڈیو ملی، جو اس نے 14 اگست 2020 کو سری نگر کی بتاتے ہوئے شیئر کی تھی۔

ایک اور صارف ‘سون کشمیر’ نے سری نگر میں نواکادال کا بتاتے ہوئے اس ویڈیو کو شیئر کیا تھا۔ انہوں نے لکھا ہے کہ یہ ویڈیو پاکستان کے یوم آزادی کے موقع پر نواکادال میں ہوئی آتش بازی کا ہے۔

یوٹیوب چینل ‘کشمیر وو آئس’ نے بھی 2017 میں پاکستان کے یوم آزادی کے موقع پر سری نگر شہر میں آتش بازی کی ایسی ہی ایک ویڈیو شیئر کی تھی۔

واضح رہے کہ وائرل ہونے والی ویڈیو ایشیا کپ میں پاک بھارت میچ کے بعد کشمیر میں ہونے والی آتش بازی کی نہیں ہے اور ساتھ ہی یہ ایک پرانی ویڈیو ہے۔ سری نگر پولیس نے اپنے آفیشل ٹوئٹر ہینڈل سے اس دعوے کی تردید کی ہے۔

پانچ ستمبر کو ایک ٹویٹ میں، سری نگر پولیس نے وائرل ویڈیو کو ہندوستان اور پاکستان کے میچ سے جوڑ کر جعلی خبریں پھیلانے والے صارفین کو خبردار کیا ہے، اور اسے تقریباً پانچ سال پرانا بتایا ہے۔

وائرل ویڈیو کے حوالے سے ہم نے اپنے ساتھی دینک جاگرن کے کشمیر کے صحافی نوین نواز سے رابطہ کیا۔ انہوں نے تصدیق کی کہ ایسا کوئی واقعہ منظر عام پر نہیں آیا اور اس معاملے میں پولیس نے وضاحت جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ متعلقہ ویڈیو برسوں پرانی ہے جس کا ایشیا کپ 2022 میں ہوئے بھارت پاک میچ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

نتیجہ: ایشیا کپ 2022 میں ہندوستان۔پاکستان کے دوسرے میچ کے بعد سری نگر میں ہوئی آتش بازی کے دعوی کے ساتھ وائرل ہو رہا ویڈیو کشمیر کا اور سالوں پرانا ہے، جسے حال کا بتا کر گمراہ کن دعوی کے ساتھ وائرل کیا جا رہا ہے۔

  • Claim Review : پاکستان کی جیت پر سری نگر میں آتش بازی
  • Claimed By : گروڈ آئی
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later