X

فیکٹ چیک: دہلی کے آکشردھار مندر کی تصویر کو ایودھیہ میں بننے والے رام مندر کا بتا کر کیا جا رہا وائرل

  • By Vishvas News
  • Updated: August 4, 2020

وشواس نیوز (نئی دہلی)۔ ایودھیہ میں بننے والے رام مندر کی تعمیر کے لئے بھومی پوجن کی تیاریوں کے درمیا سوشل میڈیا پر مندر کی ایک تصویر وائرل ہو رہی ہے، جسے لے کر دعوی کیا جا رہا ہے کہ یہ ایودھیہ میں بننے والے مندر کا فن تعمیر ہے۔ یعنی تعمیر کے بعد مندر کچھ اس طری نظر آئےگا۔

وشواس نیوز کی جانچ میں یہ دعوی غلط نکلا۔ ایودھیہ میں بننے والے رام مندر کی تصویر کے نام پر وائرل ہو رہی امیج اصل میں دہلی کے سوامی نارائین اکشردھار مندر کی ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف ’دھرمیندر‘ نے وائرل تصویر(آرکائیو لنک) کو شیئر کرتے ہوئے لکھا ہے، ’ایسا بنےگا ایودھیہ میں سری رام جی کا آلیشان مندر دیکھتے ہیں کتنے ہندو خوش ہیں دہاڑ دو جے سری رام‘‘۔

پڑتال

یہ پہلا موقع نہیں جب رام مندر کے نام پر غلط تصویر یا غلط ویڈیو کو شیئر کیا گیا ہو۔ اس سے قبل ایسی تصاویر کی پڑتال وشواس نیوز کر چکا ہے، جس میں ہم نے اپنے یہ بتایا تھا کہ ایودھیہ میں مجوزہ رام مندر کی اصل تعمیر فن کیسا ہے۔

غور طلب ہے کہ ایودھیا کیس میں سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد مرکزی حکومت نے رام مندر کی تعمیر کے لئے ’سری رام جنم بھومی تیرتھ چھیترا‘ ٹرسٹ تشکیل دیا تھا۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے 5 فروری 2020 کو لوک سبھا میں اس کا اعلان کیا۔

Source-श्री रामजन्मभूमि तीर्थ क्षेत्र ट्रस्ट

سرچ میں ہمیں نیوز ایجنسی ’رائٹرس‘ کی فوٹو گیلری میں 22 اکتوبر 2019 کو ایودھیا میں تعمیر کیے جانے والے رام مندر کے مجوزہ ماڈل کی ایک تصویر ملی ہے ، جو کہیں سے وائرل ہونے والی تصویر سے نہیں ملتی ہے۔


ہمارے ساتھی دینک جاگرن میں ایودھیا کے انچارج رما شرن اوستھی نے ، وائرل تصویر کے ایودھیا کے رام مندر ہونے کے دعوے کی تردید کی ہے۔ انہوں نے کہا ، ’’ایودھیا میں رام مندر کا فن تعمیر اس سے مختلف ہے‘‘۔

دینک جاگرن میں 24 جولائی کو شائع رپورٹ کے مطابق، ’ایودھیا میں مجوزہ رام مندر کے ماڈل ڈیزائن کو پہلے ہی حتمی شکل دے دی گئی ہے ، جس پر سری رام جنم بھومی تیرتھ چھیتر ٹرسٹ نے بھی حتمی مہر لگا دی ہے۔ نئی ترتیب کے تحت ، یہ مندر پہلے کے مقابلے میں زیادہ عظیم الشان ہوگا۔ اس میں پانچ نہیں بلکہ آسمان سے بلند چھ چوٹییں ہوں گی۔ ”اس خبر میں بھی ، مجوزہ رام مندر کی ایک ایسی ہی تصویر استعمال کی گئی ہے‘‘۔

اس کی تصدیق ہندی نیوز چینل آج تک کے ویڈیو بلیٹن کے ذریعہ ہوتی ہے، جس میں مجوزہ رام مندر کے نقشے میں کی جانے والی تبدیلیوں کی تفصیل دی گئی ہے۔ رپورٹ کے مطابق ، مجوزہ مندر کی اصل شکل میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی اور مندر اب دو منزلوں کی بجائے تین منزلوں کا ہوگا۔

رام مندر کی اصل تعمیراتی معلومات حاصل کرنے کے بعد ، ہم نے رام مندر کے نام پر وائرل ہونے والی تصویر کے اصل ذرائع کی تلاش شروع کردی۔ ہمیں یہ تصویر گوگل کے رورس امیج سرچ میں ملی، جسے بہت سارے صارفین نے دہلی میں سوامی نارائین اکشر دھام مندر کی تصویر بتا کر شیئر کیا ہے۔

اکشاردھام مندر کی آفیشیئل ویب سائٹ پر، ہم نے وہی تصویر دیکھی (کسی اور زاویہ سے اپلوڈ)۔ اس ویب سائٹ پر مندر کی دوسری تصاویر دیکھی جاسکتی ہیں۔

Source-akshardham.com

فرضی پوسٹ کو شیئر کرنے والے فیس بک پیج ’دھرمیندر.20205‘ کی سوشل اسکیننگ میں ہم نے پایا کہ اس پیج کو جنوری 2020 میں بنایا گیا ہے۔

نتیجہ: ایودھیہ میں بننے والے رام مندر کی تصویر کے نام پر وائرل ہو رہی تصویر اصل میں دہلی کے سوامی نارائن اکشر دھام مندر کی ہے۔

  • Claim Review : دعوی کیا جا رہا ہے کہ یہ ایودھیہ میں بننے والے مندر کا فن تعمیر ہے۔ یعنی تعمیر کے بعد مندر کچھ اس طری نظر آئےگا۔
  • Claimed By : FB user- dharmendra.20205
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
    فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Post saved! You can read it later