X

فیکٹ چیک: حکومت نے نہیں روکا ہے آدھار کارڈ کا عمل، فرضی پوسٹ وائرل

  • By Vishvas News
  • Updated: October 14, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ وائرل ہو رہی ہے جس میں یہ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ حکومت ہند 01 اکتوبر 2022 سے 5 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لیے نئے آدھار کارڈ جاری نہیں کر رہی ہے۔ وشواس نیوز کی جانچ میں یہ دعویٰ جھوٹا ثابت ہوا۔ حکومت نے نئے آدھار رجسٹریشن کو روکنے کے لیے ایسا کوئی حکم جاری نہیں کیا ہے۔ آدھار رجسٹریشن کا عمل ہر عمر کے لوگوں کے لیے جاری ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

انسٹاگرام صارف نے اس وائرل پوسٹ کو شیئر کرتے ہوئے دعوی کیا، “آدھار کارڈ: جنہوں نے آدھار کارڈ نہیں بنایا ہے، وہ 30 ستمبر سے پہلے اسے بنوا لیں، کیونکہ یکم اکتوبر سے 5 سال سے زیادہ عمر کے افراد کو نہیں دیا جائے گا۔ اب یکم اکتوبر سے نیا آدھار کارڈ نہیں بنے گا۔ جن کا ابھی تک آدھار نہیں بنوایا ہے، وہ 30 ستمبر تک بنوا سکتے ہیں! حکومت نے نئے آدھار کارڈ بنانے کا کام روک دیا تاکہ اس کا غلط استعمال نہ ہو اور نہ ہی اس کا فائدہ اٹھایا جائے۔ ملک کے شہریوں کو پہلے ہی آدھار کارڈ مل چکا ہے۔ دراندازوں کو اس کا فائدہ اٹھانے سے روکنے کے لیے یہ قدم اٹھایا گیا۔ تاہم آدھار کارڈ کو اپ ڈیٹ کرنے کا کام مراکز پر جاری رہے گا۔

پوسٹ کا محفوظ شدہ ورژن یہاں کلک کر کے دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ آدھار ایک 12 ہندسوں کا ذاتی شناختی نمبر ہے جسے یونیک آئیڈنٹیفکیشن اتھارٹی آف انڈیا نے حکومت ہند کی جانب سے جاری کیا ہے۔

وائرل پوسٹ کی حقیقت جاننے کے لیے ہم نے یو آئی ڈی اے آئی کی ویب سائٹ چیک کی۔ یہاں ہمیں رجسٹریشن روکنے جیسا کوئی سرکلر نہیں ملا۔ اس کے بعد ہم نے اندراج کا سیکشن کھولا۔ یہاں پتہ چلا کہ کوئی بھی شخص آدھار سنٹر پر جا کر رجسٹریشن کروا سکتا ہے۔

کی ورڈ کی تلاش پر، ہمیں فروری 2022 میں لوک سبھا میں الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی کے وزیر مملکت راجیو چندر شیکھر کی طرف سے دیا گیا جواب بھی ملا، جس میں انہوں نے کہا تھا – “ہر سال بچوں کی پیدائش اور دیگر عمر کے گروپوں کی گم شدہ آبادی آدھار کے لیے نئے اندراج کی ضرورت پر غور کرنا ایک جاری عمل ہے۔ اسے بند نہیں کیا جا سکتا‘‘۔

ہم نے اس سلسلے میں یو آئی ڈی اے آئی کے دہلی اور لکھنؤ آفس کو فون کیا۔ دونوں جگہوں پر ہمیں بتایا گیا، “آدھار اندراج ہر عمر کے لوگوں کے لیے کھلا ہے۔ کوئی بھی شخص کسی بھی انرولمنٹ سنٹر پر جا کر رجسٹریشن کروا سکتا ہے۔

تلاش کرنے پر، ہمیں لائیو منٹ اور امر اجالا کی 12 اکتوبر 2022 کی خبر ملی جہاں نے عوام سے اپنے پرانے آدھار کو اپ ڈیٹ کرنے اور جن کے پاس آدھار نہیں ہے ان کے لیے نئے آدھار کارڈ بنانے کی اپیل کی۔

وشواس نیوز نے تحقیقات کے اختتام پر جعلی خبریں پھیلانے والے صارف سے تفتیش کی۔ انسٹاگرام پیج بزنس_ہندی کی سوشل اسکیننگ سے پتہ چلا کہ اس صارف کے 16000 سے زیادہ فالوورز ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز کی تحقیقات میں یہ دعویٰ جھوٹا نکلا۔ حکومت نے نئے آدھار رجسٹریشن کو روکنے کا کوئی حکم جاری نہیں کیا ہے۔ آدھار رجسٹریشن کا عمل ہر عمر کے لوگوں کے لیے جاری ہے۔

  • Claim Review : دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ حکومت ہند 01 اکتوبر 2022 سے 5 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لیے نئے آدھار کارڈ جاری نہیں کر رہی ہے۔
  • Claimed By : businesslion_hindi
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later