X

فیکٹ چیک: شاہ رخ خان کی ’پٹھان‘ کا نام بدل کر ’جوان‘ کرنے کا دعوی فرضی ہے

وشواس نیوز نے وائرل دعوے کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ ‘پٹھان’ اور ‘جوان’ دو مختلف فلمیں ہیں۔ شاہ رخ خان کی پی آر ٹیم نے بھی اس کی تردید کی ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: August 31, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ شاہ رخ خان کی فلم ‘پٹھان’ کا تنازع تھمنے کا نام نہیں لے رہا۔ اس فلم کے بائیکاٹ مہم کے درمیان سوشل میڈیا صارفین کئی طرح کی افواہیں اور جعلی پوسٹس بھی وائرل کر رہے ہیں۔ اب ایک پوسٹر وائرل ہو رہا ہے جس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ شاہ رخ خان نے اپنی فلم ‘پٹھان’ کا نام بدل کر ‘جوان’ کر دیا ہے۔ وشواس نیوز نے وائرل دعوے کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ ‘پٹھان’ اور ‘جوان’ دو مختلف فلمیں ہیں۔ شاہ رخ خان کی پی آر ٹیم نے بھی اس کی تردید کی ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

ایک پوسٹر اپ لوڈ کرتے ہوئے فیس بک صارف ‘ہندو سماج پارٹی’ نے لکھا: ‘شاہ رخ خان نے اپنی آنے والی فلم # پٹھان کا نام بدل کر # جوان رکھ دیا ہے۔’

پوسٹ کا مواد یہاں بالکل فیکٹ چیک کے مقصد کے لیے لکھا گیا ہے۔ دوسرے صارفین بھی اسے اب کی طرح وائرل کر رہے ہیں۔

پوسٹ کا آکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وشواس نیوز نے پہلے وائرل پوسٹر کو گوگل ریورس امیج ٹول پر اپ لوڈ کرکے تلاش کیا۔ ہمیں فلم ‘جوان’ کا اصل پوسٹر آئی ایم ڈی بی پر ملا۔ بتایا گیا کہ شاہ رخ خان کی یہ فلم 2 جون 2023 کو ریلیز ہو سکتی ہے۔

تلاشی کے دوران کئی ویب سائٹس پر ‘جوان’ کے پوسٹر کی خبریں ملی۔ 4 جون 2022 کو پوسٹر اپ لوڈ کرتے ہوئے جاگرن ڈاٹ کام نے لکھا کہ شاہ رخ خان کی فلم جوان کا پوسٹر جاری کر دیا گیا ہے۔اس پوسٹر میں شاہ رخ خان ٹوٹے پھوٹے انداز میں نظر آ رہے ہیں۔ اور وہ ایک آنکھ سے کیمرے کو گھور رہے ہیں۔

ہمیں شاہ رخ خان کے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر وائرل پوسٹر بھی ملا۔ یہ 4 جون کو پوسٹ کیا گیا تھا۔

تلاش سے ہمیں ایک بھی رپورٹ نہیں ملی، جس سے اس بات کی تصدیق ہو سکے کہ شاہ رخ خان کی فلم ‘پٹھان’ کا نام تبدیل کیا گیا ہے۔ شاہ رخ خان کی فلم ‘پٹھان’ سال 2023 میں سینما گھروں میں ریلیز ہونے والی ہے۔ فلم میں شاہ رخ کے علاوہ جان ابراہم اور دیپیکا پڈوکون بھی نظر آئیں گے۔

وشواس نیوز نے تحقیقات کو مزید آگے بڑھانے کے لیے ممبئی کے دینک جاگرن کی سینئر صحافی سمیتا سریواستو سے رابطہ کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ فلم ‘پٹھان’ کے نام میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے۔ یہ صرف ایک افواہ ہے۔ تحقیقات کے اگلے مرحلے میں شاہ رخ خان کی پی آر ٹیم سے رابطہ کیا گیا۔ معلومات دیتے ہوئے اس نے اسے بکواس بھی کہا۔

تحقیقات کے اختتام پر فیس بک صارف ہندو سماج پارٹی کی سوشل اسکیننگ کی گئی۔ معلوم ہوا کہ اس پیج کو 20 ہزار سے زائد لوگ فالو کرتے ہیں۔ یہ صفحہ 9 جون 2019 کو بنایا گیا تھا۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل دعوے کی جانچ کی۔ یہ جعلی نکلا۔ ‘پٹھان’ اور ‘جوان’ دو مختلف فلمیں ہیں۔ شاہ رخ خان کی پی آر ٹیم نے بھی اس کی تردید کی ہے۔

  • Claim Review : شاہ رخ خان نے اپنی آنے والی فلم # پٹھان کا نام بدل کر # جوان رکھ دیا ہے
  • Claimed By : ہندو سماج پارٹی
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later