X

فیکٹ چیک: پی ایم مودی اور ابوظہبی کے ولی عہد کا 2019 کا ویڈیو گمراہ کن دعوی کے ساتھ ہوا وائرل

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی چھان بین کی اور پتہ چلا کہ وائرل ویڈیو سال 2019 کا ہے، جب پی ایم مودی کو یو اے ای کے اعلیٰ ترین شہری اعزاز آرڈر آف زید سے نوازا گیا تھا۔ ہماری تحقیقات میں وائرل پوسٹ گمراہ کن ثابت ہوئی۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 8, 2022

وشواس نیوز (نئی دہلی)۔ وزیر اعظم نریندر مودی کے متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے حالیہ دورے کے بعد سے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو کو زبردست شیئر کیا جا رہا ہے۔ 30 سیکنڈ کی اس ویڈیو میں یو اے ای کے ولی عہد کو پی ایم مودی کو ہار پہناتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ عرب کے شیخ نے پی ایم مودی کو 170 تولہ سونے کا ہار پیش کیا۔ صارفین اس ویڈیو کو سچ سمجھتے ہوئے کافی وائرل کر رہے ہیں۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی چھان بین کی اور پتہ چلا کہ وائرل ویڈیو سال 2019 کا ہے، جب پی ایم مودی کو یو اے ای کے اعلیٰ ترین شہری اعزاز آرڈر آف زید سے نوازا گیا تھا۔ ہماری تحقیقات میں وائرل پوسٹ گمراہ کن ثابت ہوئی۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف “جئے سیا رام” نے 2 جولائی کو اس ویڈیو کو شیئر کیا اور دعویٰ کیا: ‘جے ہند مودی جی کو سلطان عرب نے 170 تولہ کا ہار پیش کیا‘۔

پوسٹ کا آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وائرل دعوے کی حقیقت جاننے کے لیے ہم نے گوگل پر کئی کی ورڈز کے ذریعے سرچ کیا۔ اس دوران، ہمیں 24 اگست 2019 کو دینک جاگرن کے یوٹیوب چینل پر اپ لوڈ کیے گئے وائرل دعوے سے متعلق ایک ویڈیو ملا۔ ویڈیو میں دی گئی معلومات کے مطابق، “وزیر اعظم نریندر مودی کو ہفتہ کو ابوظہبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید نے متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے سب سے بڑے اعزاز ‘آرڈر آف زید’ سے نوازا تھا۔ مودی فرانس کا دو روزہ دورہ مکمل کرنے کے بعد جمعہ کی رات یو اے ای پہنچے۔

تحقیقات کے دوران ہمیں خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے یوٹیوب چینل پر 24 اگست 2019 کو اپ لوڈ کیا گیا ایک ویڈیو بھی ملا۔ اس ویڈیو میں وزیر اعظم نریندر مودی کو اس وقت کے ولی عہد محمد بن زاید سے ‘آرڈر آف زید’ اعزاز حاصل کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

ہمیں محمد بن زید کے ٹوئٹر ہینڈل پر اس سے متعلق دیگر تصاویر بھی ملیں۔ یہ 25 اگست 2019 کو ٹویٹ کیا گیا تھا۔ تصاویر کے ساتھ لکھا گیا کہ محمد بن زاید نے دوستی اور تعاون کو فروغ دینے میں ہندوستانی وزیر اعظم کو زید میڈل سے نوازا۔ اس موقع پر ان کی موجودگی میں مہاتما گاندھی کی 150ویں یوم پیدائش کی یاد میں ایک خصوصی یادگاری ڈاک ٹکٹ جاری کیا گیا۔

پی ایم مودی نے اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل سے 24 اگست 2019 کو ایک ٹویٹ میں اعزازی تقریب کی تصاویر بھی شیئر کیں۔ تصویریں شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا، ’’مجھے کچھ عرصہ قبل ‘آرڈر آف زید’ سے نوازا جانے پر خوشی ہے۔ ایک فرد سے زیادہ، یہ ایوارڈ ہندوستان کی ثقافتی اقدار کے لیے کھڑا ہے اور یہ 130 کروڑ ہندوستانیوں کے لیے وقف ہے۔ میں اس اعزاز کے لیے متحدہ عرب امارات کی حکومت کا شکریہ ادا کرتا ہوں‘‘۔

تحقیقات کو جاری رکھتے ہوئے، وشواس نیوز نے دینک جاگرن کے نیشنل بیورو چیف آشوتوش جھا سے رابطہ کیا۔ وائرل پوسٹ کا لنک اس کے ساتھ شیئر کیا۔ انہوں نے بتایا کہ ویڈیو پرانی ہے۔ جھوٹے دعوے کے ساتھ پرانی ویڈیو شیئر کی جا رہی ہے۔

اب اس صارف کو چیک کرنے کی باری تھی جس نے پرانی پوسٹ کو حالیہ کے طور پر شیئر کیا تھا۔ ہمیں معلوم ہوا کہ فیس بک صارف جئے سیا رام کو فیس بک پر 4,629 لوگ فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی چھان بین کی اور پتہ چلا کہ وائرل ویڈیو سال 2019 کا ہے، جب پی ایم مودی کو یو اے ای کے اعلیٰ ترین شہری اعزاز آرڈر آف زید سے نوازا گیا تھا۔ ہماری تحقیقات میں وائرل پوسٹ گمراہ کن ثابت ہوئی۔

  • Claim Review : جے ہند مودی جی کو سلطان عرب نے 170 تولہ کا ہار پیش کیا
  • Claimed By : جئے سیا رام
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later