X

فیکٹ چیک: امت شاہ کے کیرانہ دورے کا ایڈیٹڈ ویڈیو فرضی دعوی کے ساتھ وائرل

مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کا ویڈیو ایڈیٹ کرکے وائرل کیا جا رہا ہے۔ سوشل میڈیا پر جو دعویٰ کیا جا رہا ہے وہ غلط ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: January 28, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ حال ہی میں 2022 کے یوپی انتخابات کے لیے کیرانہ کے دورے پر گئے تھے۔ اس کے بعد اب سوشل میڈیا پر 14 سیکنڈ کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔ اس میں امیت شاہ کے لوگوں سے ملنے کے دوران جینت چودھری زندہ باد کے نعرے سنائی دے رہے ہیں۔

وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں پایا کہ وائرل ویڈیو وزیر داخلہ امیت شاہ کے دورہ کیرانہ کا ہے، لیکن اسے غلط دعوے کے ساتھ ایڈٹ کرکے وائرل کیا جارہا ہے۔

وائرل پوسٹ میں کیا ہے؟

اس ویڈیو کو 23 جنوری کو پوسٹ کرتے ہوئے فیس بک صارف امان یادو نے لکھا، ’وزیر داخلہ کے سامنے ایس پی اتحاد زندہ باد کے نعرے لگاتے رہے جینت چودھری۔ اتر پردیش نے ضرور کھیلا ہوگا۔

پڑتال

وائرل ویڈیوز کی جانچ کرنے کے لیے، ہم نے پہلے مطلوبہ الفاظ کے ذریعے خبروں کو تلاش کیا۔ اس میں ہمیں کوئی خبر نہیں ملی۔ یوٹیوب کی تلاش پر، ہمیں 22 جنوری 2022 کو ہندوستان لائیو پر اپ لوڈ کردہ ایک ویڈیو ملا۔ اس کا عنوان ہے بھوپیش بگھیل امیت شاہ کیرانہ کی انتخابی مہم کا ویڈیو دکھا رہا ہے۔ یوپی الیکشن 2022۔ اس میں ہمیں وائرل ویڈیو کا کچھ حصہ شروع میں ہی ملا۔ اس میں امت شاہ کی جئے اور مودی-مودی کے نعرے لگ رہے ہیں۔ وائرل ویڈیو میں جینت چودھری زندہ باد کا نعرہ .08 سیکنڈ پر سنائی دے رہا ہے، جب کہ اپ لوڈ کی گئی ویڈیو میں .05 سیکنڈ پر مودی-مودی کا نعرہ سنائی دے رہا ہے۔

رواں کی 22 جنوری کو جاگرن میں شائع خبر کے مطابق مرکزی وزیر داخلہ نے ہفتہ کو شاملی کے کیرانہ میں عوامی رابطہ کیا۔ اس دوران لوگوں نے جئے شری رام اور مودی-یوگی زندہ باد کے نعرے لگائے۔

ہمیں بھارتیہ جنتا پارٹی کے یوٹیوب چینل پر امت شاہ کا 28 منٹ کا ویڈیو بھی ملا۔ اس میں وندے ماترم، بھارت ماتا کی جئے اور مودی-مودی کے نعرے لگے۔ تاہم، ہمیں ویڈیو میں وائرل کلپ نہیں مل سکا۔

اس کے بعد ہم نے شاملی دینک جاگرن کے بیورو چیف یوگیش راج سے بات کی۔ وہ کہتے ہیں، امت شاہ تقریباً دو گھنٹے سے کیرانہ میں ہیں۔ میں نے اور میرے ساتھیوں نے اس کے پورے پروگرام کو کوور کیا ہے۔ امیت شاہ نے مریگانکا سنگھ کے ساتھ ٹیچر کالونی میں مہم چلائی۔ اس کے بعد وہ سادھو حلوائی کے گھر گئے۔ وائرل ویڈیو چوک بازار کا ہے جب وہ اپنے سادھو حلوائی کے گھر جا رہے تھے۔ یہ ایک ترمیم شدہ ویڈیو ہے۔

یوگیش راج نے ہمیں کیرانہ میں ہونے والے پروگرام سے متعلق کچھ ویڈیوز بھی بھیجے۔ اس میں ہمیں وائرل ویڈیو سے متعلق کلپ بھی ملا۔ ویڈیو میں مودی-مودی اور جئے شری رام کے نعرے سنائی دے رہے ہیں۔ وائرل ویڈیو میں جینت چودھری زندہ باد کے نعرے .08 سیکنڈز پر سنائی دے رہے ہیں، جب کہ ویڈیو میں جو ہمیں ملا ہے، صرف .08 سیکنڈ میں مودی-مودی کے نعرے سنائی دے رہے ہیں۔

ہم نے فیس بک صارف امن یادو کا پروفائل سکین کیا، جس نے ایڈٹ شدہ ویڈیو پوسٹ کی تھی۔ وہ اٹاوہ میں رہتے ہیں اور ایک سیاسی جماعت سے وابستہ ہیں۔

نتیجہ: مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کا ویڈیو ایڈیٹ کرکے وائرل کیا جا رہا ہے۔ سوشل میڈیا پر جو دعویٰ کیا جا رہا ہے وہ غلط ہے۔

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later