X

فیکٹ چیک: یشونت سنہا کے نام پر سوشل میڈیا پر وائرل ہوا فیک بیان

وشواس نیوز کی جانچ میں وائرل دعویٰ جھوٹا نکلا۔ ایسا کوئی بیان یشونت سنہا نے نہیں دیا ہے۔ تاہم یشونت سنہا نے نوپور شرما کے بیان پر تنقید کی ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 15, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر اس دعوے کے ساتھ اسکرین شاٹ شیئر کیا جا رہا ہے کہ اپوزیشن کے صدارتی امیدوار یشونت سنہا نے کہا ہے کہ اگر وہ الیکشن جیت گئے تو میں نوپور شرما کی گرفتاری کا حکم جاری کروں گا۔ وشواس نیوز کی جانچ میں وائرل دعویٰ جھوٹا نکلا۔ ایسا کوئی بیان یشونت سنہا نے نہیں دیا ہے۔ تاہم یشونت سنہا نے نوپور شرما کے بیان پر تنقید کی ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وائرل ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے فیس بک گلشن بواڑہ ٹی سی والا صارف نے لکھا کہ ’اس لیے آپ صدر نہیں بن پائیں گے، صدر کے اختیارات کیا ہیں، وہ اس سے واقف نہیں اور الیکشن لڑ رہے ہیں‘۔ تصویر میں لکھا ہے، بریکنگ: میں صدر ہند کا حلف اٹھانے کے فوراً بعد نوپور شرما کو گرفتار کرنے کا حکم جاری کروں گا: یشونت سنہا۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وائرل دعوے کی سچائی جاننے کے لیے ہم نے گوگل پر کئی کی ورڈز کے ذریعے سرچ کیا، لیکن ہمیں دعوے سے متعلق کوئی رپورٹ نہیں ملی۔ تاہم تلاشی کے دوران ہمیں ایسی کئی رپورٹیں ملی ہیں، جن کے مطابق یشونت سنہا نے یقینی طور پر نوپور شرما کے بیان پر تنقید کی ہے۔ سوچنے کی بات ہے کہ اس وقت وہ صدارتی امیدوار ہیں اور اگر انہوں نے ایسا کوئی بیان دیا تھا تو اس سے متعلق کوئی معتبر میڈیا رپورٹ ضرور آئی ہوگی۔

تحقیقات کو مزید آگے بڑھاتے ہوئے، ہم نے یشونت سنہا کے سوشل میڈیا اکاؤنٹ کو اسکین کرنا شروع کیا، لیکن ہمیں وہاں وائرل دعوے سے متعلق کوئی پوسٹ نہیں ملی۔

مکمل طور پر تصدیق کرنے کے لیے، ہم نے واٹس ایپ کے ذریعے یشونت سنہا سے رابطہ کیا۔ ہم نے ان کے ساتھ وائرل دعویٰ شیئر کیا۔ انہوں نے ہمیں بتایا، وائرل دعویٰ غلط ہے۔ میں نے ایسا کوئی بیان نہیں دیا۔ صدر کے پاس ایسا کوئی اختیار نہیں ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر، ہم نے فیس بک صارف گلشن بواڑہ ٹی سی والا کی سوشل اسکیننگ کی۔ فیس بک پر صارف کے 3 ہزار 3 سو سے زائد دوست ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز کی جانچ میں وائرل دعویٰ جھوٹا نکلا۔ ایسا کوئی بیان یشونت سنہا نے نہیں دیا ہے۔ تاہم یشونت سنہا نے نوپور شرما کے بیان پر تنقید کی ہے۔

  • Claim Review : بریکنگ: میں صدر ہند کا حلف اٹھانے کے فوراً بعد نوپور شرما کو گرفتار کرنے کا حکم جاری کروں گا: یشونت سنہا
  • Claimed By : گلشن بواڑہ
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later