X

فیکٹ چیک: فاروق عبداللہ کا یہ بھجن گانے کا ویڈیو دفعہ 370 کے منسوخ ہونے سے پہلے کا ہے

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ گمراہ کن ثابت ہوا۔ دراصل فاروق عبداللہ کا وائرل ہونے والا ویڈیو کافی پرانا ہے۔ اس کا جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کی منسوخی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: January 13, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو تیزی سے وائرل ہو رہا ہے۔ اس میں جموں و کشمیر کے سابق وزیر اعلیٰ فاروق عبداللہ کو بھجن گاتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ 45 سیکنڈ کی یہ ویڈیو اس دعوے کے ساتھ وائرل ہو رہی ہے کہ جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کی منسوخی کے بعد فاروق عبداللہ میں یہ تبدیلی آئی ہے۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ گمراہ کن ثابت ہوا۔ دراصل فاروق عبداللہ کا وائرل ہونے والا ویڈیو کافی پرانا ہے۔ اس کا جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کی منسوخی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

کیا ہےوائرل پوسٹ میں؟

فیس بک پیج نے 27 دسمبر کو ایک ویڈیو اپ لوڈ کی اور لکھا: ‘آرٹیکل 370 کی منسوخی کے بعد فاروق عبداللہ میں حیرت انگیز تبدیلی۔’

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وشواس نیوز نے وائرل ویڈیو کی تفصیل سے تحقیقات کرنے کے لیے سب سے پہلے ان ویڈ ٹول کا استعمال کیا۔ اس میں وائرل ویڈیو کو اپ لوڈ کرکے بہت سے کی گریبس کو سرچ کیا۔ پھر انہیں گوگل ریورس امیج ٹول پر اپ لوڈ کرکے سرچ کرنا شروع کیا۔ ہمیں پچھلے کئی سالوں سے یوٹیوب پر وائرل ویڈیو اپ لوڈ ہوئی ہے۔

سب سے پرانی ویڈیو جو ہمیں ایک یوٹیوب چینل پر ملی جس کا نام ستسنگمریت ہے۔ 12 سال پہلے اپ لوڈ کی گئی اس ویڈیو میں آسارام ​​بھی نظر آئے تھے۔ 21 ستمبر 2009 کو اپ لوڈ کی گئی اس ویڈیو میں بتایا گیا کہ یہ جموں کا ویڈیو ہے۔ یہ بھی بتایا گیا کہ ویڈیو 28 اپریل 2001 کی ہے۔

تحقیقات کو جاری رکھتے ہوئے، وشواس نیوز نے جموں کے دینک جاگرن کے سینئر صحافی راہل شرما سے رابطہ کیا۔ انہوں نے بتایا کہ فاروق عبداللہ کی یہ ویڈیو بہت پرانی ہے۔ اس کا آرٹیکل 370 سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

قابل ذکر ہے کہ جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کو 5 اگست 2019 کو ہٹا دیا گیا تھا، جبکہ وائرل ویڈیو اس سے پہلے کی تاریخ میں انٹرنیٹ پر موجود ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر وشواس نیوز نے ایک گمراہ کن دعوے کے ساتھ فاروق عبداللہ کے پرانے ویڈیو کو شیئر کرنے والے فیس بک پیج کی چھان بین کی۔ فیس بک پیج کی سوشل اسکیننگ میں ہمیں معلوم ہوا کہ اسے 40 ہزار سے زائد لوگ فالو کرتے ہیں۔ یہ پیج 14 نومبر 2016 کو بنایا گیا۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ یہ گمراہ کن ثابت ہوا۔ دراصل فاروق عبداللہ کا وائرل ہونے والا ویڈیو کافی پرانا ہے۔ اس کا جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کی منسوخی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later