X

فیکٹ چیک: کرینا نے فلم ’لال سنگھ چڑھا‘ پر نہیں بلکہ نیپوٹیزم پر دیا تھا یہ بیان

وشواس نیوز نے وائرل دعویٰ کو گمراہ کن پایا۔ سال 2020 میں ، کرینہ کپور نے نیپوٹیزم کے معاملے پر برکھا دت کو انٹرویو دیتے ہوئے یہ بیان دیا تھا۔ اس کا فلم لال سنگھ چڈھا سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: June 4, 2022

وشواس نیوز (نئی دہلی)۔ اداکارہ کرینہ کپور خان کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ ویڈیو میں کرینہ یہ کہتے ہوئی دکھائی دے رہی ہیں کہ سامعین نے ہمیں بنایا ہے۔ ہمیں کسی اور نے نہیں بنایا۔ یہ انگلی اٹھانے والے وہی لوگ ہیں جنہوں نے ان نیپوٹیزم اٹار کو بنایا ہے۔ کیا آپ فلم دیکھنے جا رہے ہیں؟ مت جاو. تمہیں کسی نے مجبور نہیں کیا۔ یہ ساری بحث بیکار ہے۔ اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ کرینہ کپور خان نے لوگوں سے اپیل کی ہے کہ وہ فلم لال سنگھ چڈھا دیکھنے نہ جائیں۔ وشواس نیوز نے وائرل دعویٰ کو گمراہ کن پایا۔ سال 2020 میں ، کرینہ کپور نے نیپوٹیزم کے معاملے پر برکھا دت کو انٹرویو دیتے ہوئے یہ بیان دیا تھا۔ اس کا فلم لال سنگھ چڈھا سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

وائرل پوسٹ میں کیا ہے؟

وائرل ویڈیو شیئر کرتے ہوئے ، ٹویٹر صارف اوما شنکر راجپوت نے لکھا ، “کرینہ خان نے آپ سے #لال سنگھ چڈھا کے بائیکاٹ کی اپیل کی ہے‘۔

اس پوسٹ کا آرکائیوڈ ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وائرل دعوے کی حقیقت معلوم کرنے کے لیے ، ہم نے ان ویڈ ٹول کا استعمال کرتے ہوئے ویڈیو کے کئی کی فریم نکالے اور انہیں گوگل ریورس کے ذریعے تلاش کیا۔ اس دوران ہمیں اصل ویڈیو ملی جو کہ یو ٹیوب چینل پر موجو سٹوری کے نام سے 13 اگست 2020 کو اپ لوڈ ہوئی۔ ویڈیو میں 3 منٹ 35 سیکنڈ میں برکھا دت نے کرینہ کپور سے نیپوٹیزم پر بات کرتے ہوئے کہا ، “میں جس طرح دیکھتی ہوں ، کرینہ آپ کو یقینی طور پر ایک آسان آغاز ملا ، لیکن اگر سامعین آپ کو پسند نہیں کرتے تو آپ کچھ کر بھی نہیں سکتی تھیں.” اس کا جواب دیتے ہوئے ، وہ کہتی ہیں ، “سامعین نے ہمیں بنایا ہے۔ ہمیں کسی اور نے نہیں بنایا۔ یہ انگلی اٹھانے والے وہی لوگ ہیں جنہوں نے ان نیپوٹیزم اسٹار کو بنایا ہے۔ کیا آپ فلم دیکھنے جا رہے ہیں؟ مت جاو. تمہیں کسی نے مجبور نہیں کیا‘۔

موصولہ معلومات کی بنیاد پر ، ہم نے متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ گوگل پر تلاش سرچ کیا۔ اس دوران ہمیں 18 اگست 2020 کو پنک ویلا کی ویب سائٹ پر شائع ہونے والے وائرل دعوے پر ایک رپورٹ موصول ہوئی۔ رپورٹ میں بھی یہی معلومات دی گئی ہے کہ نیپوٹیزم کے معاملے پر بات کرتے ہوئے کرینہ کپور نے یہ بیان دیا۔ فلم لال سنگھ چڈھا ایک کرینہ کپور خان اور عامر خان اسٹارر فلم ہے ، جو 11 اگست 2022 کو ریلیز کی جائے گی۔

مزید معلومات کے لیے ہم نے سمیتا شریواستو ، انٹرٹینمنٹ جرنلسٹ ، دینک جاگرن ، ممبئی سے رابطہ کیا۔ انہوں نے ہمیں بتایا کہ وائرل دعویٰ جھوٹا ہے۔ کرینہ اس وقت اپنی اگلی فلم کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ انہوں نے ابھی تک لال سنگھ چڈھا کے بارے میں کوئی انٹرویو نہیں دیا ہے۔ اس فلم کی پروموشن ابھی شروع نہیں ہوئی ہے۔ وائرل ویڈیو بہت پرانی ہے۔ اس کا لال سنگھ چڈھا سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر وشواس نیوز نے جعلی دعویٰ شیئر کرنے والے صارف کے ٹوئٹر ہینڈل کی سوشل اسکیننگ کی۔ اسکیننگ سے ہمیں معلوم ہوا کہ 8319 لوگ اس پیج کو فالو کرتے ہیں اور یہ اکتوبر 2019 سے ٹوئٹر پر فعال ہے۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل دعویٰ کو گمراہ کن پایا۔ سال 2020 میں ، کرینہ کپور نے نیپوٹیزم کے معاملے پر برکھا دت کو انٹرویو دیتے ہوئے یہ بیان دیا تھا۔ اس کا فلم لال سنگھ چڈھا سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

  • Claim Review : کرینہ خان نے آپ سے #لال سنگھ چڈھا کے بائیکاٹ کی اپیل کی ہے‘
  • Claimed By : اوما شنکر
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later