X

فیکٹ چیک: سڑک پر بائیک کے پھسلنے کا ویڈیو ممبئی کا نہیں، کراچی کا ہے

وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا ہے کہ وائرل ویڈیو کراچی، پاکستان کا ہے اور نوی ممبئی کا نہیں۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 9, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔ 30 سیکنڈ کی ویڈیو میں کئی بائک پھسلتے اور لوگ فلائی اوور پر گرتے ہوئے دیکھے جا سکتے ہیں۔ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ بائیک کے پھسلنے کا یہ واقعہ نوی ممبئی کے سانپڑا میں پیش آیا۔ وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا ہے کہ وائرل ویڈیو کراچی، پاکستان کا ہے اور نوی ممبئی کا نہیں۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

وشواس نیوز کو یہ ویڈیو یوٹیوب سمیت دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ملا۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے ٹوئٹر صارف ایچ سلطان (آرکائیو لنک) نے لکھا
Today at Sanpada station.

ہمیں یہ ویڈیو یوٹیوب پر بھی اسی دعوے کے ساتھ ملا۔

پڑتال

وشواس نیوز نے ان ویڈ ٹول کا استعمال کرتے ہوئے ویڈیو کے کچھ اسکرین گریبس نکالے۔ گوگل ریورس امیج کے ساتھ تلاش کرنے پر ہمیں ریپبلک ورلڈ پر ایک رپورٹ ملی۔ 26 جون کو شائع ہونے والی رپورٹ کا عنوان ہے،پاکستان: کراچی میں تیز بارش کے دوران کئی موٹر سائیکل سوار پھسلن والی سڑک پر گر گئے۔ (دیکھیں) رپورٹ میں واقعے کی ویڈیو بھی دی گئی ہے۔

ہمیں ڈیلی پاکستان میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ ملی۔ اس کا عنوان ہے۔دیکھو: مون سون کی پہلی بارش نے کراچی کی سڑکوں کو ‘مکھن’ میں تبدیل کر دیا، کئی موٹر سائیکلیں پھسل گئیں۔

وشواس نیوز کو مختلف پاکستانی ٹویٹر ہینڈلز پر اپ لوڈ کردہ ویڈیو ملا۔ ایسی ہی ایک ویڈیو میں جمہوریہ پاکستان کا لوگو ہے۔

تحقیقات کے اگلے مرحلے میں وشواس نیوز نے پاکستانی صحافی سے رابطہ کیا۔ ڈان نیوز میں کام کرنے والے ساگر سنہندرو کہتے ہیں، ‘ویڈیو میں نظر آنے والا واقعہ پاکستان کے شہر کراچی کا ہے۔ حادثہ گلستان جوہر کے قریب راشد منہاس روڈ پر پیش آیا۔‘‘ انہوں نے حادثے کی کچھ اور تصاویر ہمارے ساتھ شیئر کیں۔۔

تحقیقات کے آخری مرحلے میں، ہم نے ایچ سلطان کے پروفائل کو اسکین کیا، ٹویٹر ہینڈل جس نے ویڈیو شیئر کیا تھا۔ اس صارف کے 228 فالوورز ہیں اور وہ 2015 سے ٹوئٹر سے منسلک ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی تحقیقات میں پایا ہے کہ وائرل ویڈیو کراچی، پاکستان کا ہے اور نوی ممبئی کا نہیں۔

  • Claim Review : Today at Sanpada station.
  • Claimed By : ایچ سلطان
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later