X

فیکٹ چیک: پی ایم خود کو نہیں، عمران خان کےحوالے سے کہی تھی، ’پٹھان کا بچہ‘ والی بات

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ وائرل کلپ کے ساتھ جو دعویٰ کیا جا رہا ہے وہ جعلی نکلا۔ فروری 2019 میں، ٹونک، راجستھان میں ایک انتخابی میٹنگ کے دوران، وزیر اعظم نے یہ بات اس وقت کے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کے حوالے سے کہی تھی۔ جسے کچھ لوگ جھوٹے دعووں کے ساتھ وائرل کر رہے ہیں۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 15, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ وزیر اعظم نریندر مودی کے خلاف پروپیگنڈہ کرنے کے مقصد سے سوشل میڈیا پر ایک کلپ وائرل ہو رہا ہے۔ نو سیکنڈ کے اس کلپ کو وائرل کرنے کے دوران یہ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ نریندر مودی خود کو پٹھان کا بچہ کہہ رہے ہیں اور کہہ رہے ہیں کہ میں پٹھان کا بچہ ہوں۔ میں سچ بولتا ہوں۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ وائرل کلپ کے ساتھ جو دعویٰ کیا جا رہا ہے وہ جعلی نکلا۔ فروری 2019 میں، ٹونک، راجستھان میں ایک انتخابی جلسے کے دوران، وزیر اعظم نے یہ بات اس وقت کے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کے حوالے سے کہی تھی۔ جسے کچھ لوگ جھوٹے دعووں کے ساتھ وائرل کر رہے ہیں۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف نابا کشور سنگھ نے 26 جون کو ایک ویڈیو اپ لوڈ کرتے ہوئے لکھا: ‘میں پٹھان کا بچہ ہوں، میں سچ بولتا ہوں اور سچ کرتا ہوں’۔

پوسٹ کے آرکائیو ورژن کو یہاں دیکھیں۔

پڑتال

وشواس نیوز نے وائرل کلپ کی سچائی جاننے کے لیے متعلقہ کی ورڈ کا استعمال کرتے ہوئے گوگل سرچ شروع کیا۔ تلاشی کے دوران پتہ چلا کہ پی ایم مودی کا یہ کلپ سال 2019 میں بھی وائرل ہوا ہے۔ تحقیقات کو آگے بڑھاتے ہوئے وشواس نیوز نے وائرل کلپ سے کی فریم نکال کر گوگل ریورس امیج ٹول پر اپ لوڈ کرکے تلاش شروع کردی۔ ہمیں اصل ویڈیو این ڈی ٹی وی کے یوٹیوب چینل پر ملا۔ 23 فروری 2019 کو اپ لوڈ کی گئی اس ویڈیو میں وزیر اعظم مودی پاکستان کے اس وقت کے وزیر اعظم عمران خان کے بارے میں بات کر رہے تھے۔ پی ایم نے ویڈیو میں کہا، ‘انہوں نے مجھے ایک اور بات بتائی۔ مودی جی، میں پٹھان کا بچہ ہوں۔ میں سچ بولتا ہوں۔ میں سچ کرتا ہوں۔ آج پاکستان کے ان الفاظ کو کسوٹی پر کسنے کی ضرورت ہے‘۔

اسی دوران سوشل میڈیا پر کچھ لوگوں نے وزیر اعظم کی تقریر کے ادھوی حصے کو جھوٹے دعووں کے ساتھ وائرل کر دیا۔ مکمل ویڈیو یہاں دیکھیں۔

ویڈیو کے کیپشن میں بتایا گیا کہ پی ایم مودی نے راجستھان کے ٹونک میں ایک ریلی کے دوران عمران خان کا حوالہ دیا۔

تلاشی کے دوران ہمیں نریندر مودی کے یوٹیوب چینل پر ریلی سے متعلق ایک بڑا ویڈیو ملا۔ 19:30 منٹ کی اس ویڈیو میں نریندر مودی کی عمران خان کے بارے میں بات کرتے ہوئے وائرل ویڈیو کا مواد دیکھا جا سکتا ہے۔

وشواس نیوز نے تحقیقات کو مزید آگے بڑھانے کے لیے جے پور دینک جاگرن کے سینئر صحافی نریندر شرما سے رابطہ کیا۔ انہوں نے واضح کیا کہ وائرل ویڈیو ادھورا ہے۔ 2019 میں، وزیر اعظم انتخابی میٹنگ سے خطاب کرنے ٹونک آئے تھے۔ وہاں عمران خان کا ذکر کرتے ہوئے وزیراعظم نے یہ بات ان کے حوالے سے کہی تھی۔

تحقیقات کے اختتام پر جعلی پوسٹ کرنے والے صارف سے تفتیش کی گئی۔ فیس بک صارف نابا کشور سنگھ کی سوشل اسکیننگ میں پتہ چلا کہ 2475 لوگ اسے فالو کرتے ہیں۔ صارف کے 1800 سے زیادہ دوست ہیں۔ وہ اوڈیشہ کا رہنے والا ہے۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی جانچ کی۔ وائرل کلپ کے ساتھ جو دعویٰ کیا جا رہا ہے وہ جعلی نکلا۔ فروری 2019 میں، ٹونک، راجستھان میں ایک انتخابی میٹنگ کے دوران، وزیر اعظم نے یہ بات اس وقت کے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کے حوالے سے کہی تھی۔ جسے کچھ لوگ جھوٹے دعووں کے ساتھ وائرل کر رہے ہیں۔

  • Claim Review : میں پٹھان کا بچہ ہوں، میں سچ بولتا ہوں اور سچ کرتا ہوں
  • Claimed By : نابا کشور سنگھ
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later