X

فیکٹ چیک: اکھیلیش یادو نے نہیں کیا ’راون‘ والا ٹویٹ، یہ فرضی ہے

وشواس نیوز کی جانچ میں ایس پی سربراہ اکھلیش یادو کے نام پر وائرل ٹویٹ فرضی نکلا۔ انہوں نے ایسی کوئی ٹویٹ نہیں کی۔

  • By Vishvas News
  • Updated: January 23, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ اتر پردیش سمیت پانچ ریاستوں کے انتخابات کی تاریخوں کے اعلان کے بعد سے سوشل میڈیا پر فرضی پوسٹوں کا سیلاب آ گیا ہے۔ اب سماج وادی پارٹی کے سربراہ اکھلیش یادو کے بارے میں ایک جعلی ٹویٹ وائرل ہو رہا ہے۔ اس ٹویٹ کو اکھلیش یادو کا کہہ کر سوشل میڈیا صارفین وائرل کر رہے ہیں۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ میں استعمال کیے گئے ٹویٹ کی جانچ کی ہے۔ تفتیش پر یہ فرضی نکلا۔

کیا وائرل ہو رہا ہے

فیس بک پیج وشو ہندوتوا پریشد مہاویر دل نے 21 جنوری کو اکھلیش یادو کے نام سے ایک فرضی ٹویٹ کیا اور لکھا، “توتی بھیا، آپ بہت ہوشیار ہیں۔”

ٹویٹ میں اکھلیش یادو کی تصویر کا استعمال کرتے ہوئے ٹوئٹر ہینڈل @اکھیلیش یادو لکھا گیا ہے۔ اس ٹویٹ کو 19 جنوری 2022 کو پوسٹ کیاگیا ہے۔ اس میں لکھا ہے، “بی جے پی سوچتی ہے کہ وہ ہمارے ‘باہو’ کو اپنے دربار میں لے کر ہمیں ہرا دیں گے لیکن انہیں معلوم ہونا چاہیے کہ وبھیشن ‘راون’ کو صرف ایک بار مار سکتے ہیں، ہر بار نہیں۔ بے شک ہم یادوونشی ہیں لیکن ہم نے کئی بار رامائن بھی پڑھی ہے۔ آج کے وبھاشن کو بھی نہیں معلوم کہ ہماری ناف میں امرت کہاں چھپی ہوئی ہے۔

پڑتال

وشواس نیوز نے اکھلیش یادو کے نام سے وائرل ٹویٹ کی جانچ اس ٹویٹر ہینڈل سے شروع کی جس کا وائرل پوسٹ میں ذکر تھا۔ تلاش سے پتہ چلا کہ @اکھیلیش یادو نامی ہینڈل کو معطل کر دیا گیا ہے۔

وشواس نیوز نے اکھلیش یادو کے سوشل میڈیا کو اسکین کرکے وائرل پوسٹ کی جانچ میں اضافہ کیا۔ اکھلیش یادو کا تصدیق شدہ ٹویٹر ہینڈل @یادو اکھیلیش ہے۔ جبکہ وائرل پوسٹ میں ذکر کردہ ٹویٹر ہینڈل @اکھیلیش یادو ہے۔ اکھلیش کے اصل ٹویٹر ہینڈل پر ہمیں ایک بھی ٹویٹ نہیں ملا جس کی زبان وائرل ٹویٹ سے ملتی جلتی ہو۔

تحقیقات کو جاری رکھتے ہوئے، وشواس نیوز نے لکھنؤ کے روزندینک مہ جاگرن کے اسپیشل کارسپانیڈنٹ شوبھت سریواستو سے رابطہ کیا۔ معلومات دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اکھلیش یادو کے نام پر وائرل ٹویٹ فرضی ہے۔ یہ ان کا اصلی ہینڈل نہیں ہے، جو وائرل پوسٹ میں استعمال ہوا ہے۔

تحقیقات کے اختتام پر وشواس نیوز نے فیس بک پیج وشو ہندو پریشد مہاویر دل کی سوشل اسکیننگ کی۔ اس پیج سے جھوٹ پھیلایا گیا۔ تحقیقات سے معلوم ہوا کہ اس پیج کو 1786 لوگ فالو کرتے ہیں۔ یہ پیج 10 مارچ 2021 کو بنایا گیا تھا۔

نتیجہ: وشواس نیوز کی جانچ میں ایس پی سربراہ اکھلیش یادو کے نام پر وائرل ٹویٹ فرضی نکلا۔ انہوں نے ایسی کوئی ٹویٹ نہیں کی۔

  • Claim Review : اکھیلیش یادو کا فرضی ٹویٹ
  • Claimed By : ہندو پریشد مہاویر دل
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later