X

فیکٹ چیک: یہ خاتون ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی نہیں ہے، اویسی کے اسپتال سے جوڑ کر وائرل کیا جا رہا دعوی فرضی ہے

وشواس کی ٹیم نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ فرضی پایا۔ ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون ٹرمپ کی بیٹی نہیں بلکہ بریانا پکاتی ہیں۔ بریانا نومبر 2017 میں ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ کے ساتھ امریکی وفد کے رکن کے طور پر حیدرآباد آئی تھی۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 9, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر وائرل ایک ویڈیو میں دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ سابق امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی اے آئی ایم آئی ایم لیڈر اکبر الدین اویسی کے اسپتال گئی تھیں۔ وشواس کی ٹیم نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ فرضی پایا۔ ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون ٹرمپ کی بیٹی نہیں بلکہ بریانا پکاتی ہیں۔ بریانا نومبر 2017 میں ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ کے ساتھ امریکی وفد کے رکن کے طور پر حیدرآباد آئی تھی۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

عرفان خان نامی ایک فیس بک پیج نے 27 جون 2022 کو ایک ویڈیو اپ لوڈ کی تھی جس میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ کی ’ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی خود کہہ رہی ہے کہ ہم خصوصی اکبرالدین اویسی کے اسپتال میں ملنے آئے ہیں‘۔

پڑتال

اس پوسٹ کی چھان بین کے لیے، ہم نے یہ جاننے کے لیے کی ورڈ کی تلاش کی کہ کیا ڈونلڈ ٹرمپ کی بیٹی نے کبھی حیدرآباد کا دورہ کیا تھا۔ ہمیں کئی نیوز ویب سائٹس ہندوستان ٹائمس پر ڈونلڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ کے 2017 میں حیدرآباد آنے کی خبر ملی۔ خبر کے مطابق ایوانکا گلوبل انٹرپرینیورشپ سمٹ (جی ای ایس 2017) میں شرکت کے لیے حیدرآباد پہنچی تھی۔ اس دوران وہ فلک نما پیلس میں حکومت ہند کی طرف سے دیے گئے عشائیے میں بھی گئیں۔ لیکن کسی بھی رپورٹ میں ان کے ہسپتال آنے کا کوئی ذکر نہیں تھا۔

وائرل ویڈیو کی ریورس امیج سرچ پر، ہمیں یہ ویڈیو این کیو آر نیوز نامی تصدیق شدہ یوٹیوب چینل پر ملا۔ ویڈیو میں اینکر ابتدا میں بتاتی ہیں کہ امریکی مندوب بریانا کوک نے حیدرآباد کے پرنسس آسرا اسپتال کا دورہ کیا۔ ویڈیو میں جب کلپ شروع ہوتا ہے تو خاتون نے بھی اپنا تعارف کراتے ہوئے کہا کہ وہ برائنا کوک ہیں اور وہ ایوانکا ٹرمپ کے وفد کے ساتھ امریکہ سے آئی ہیں۔ آپ کو بتا دیں کہ پرنسز آسرا ہاسپٹل اویسی گروپ آف ہاسپٹلس کا حصہ ہے۔

ہمیں یہ ویڈیو ایک دیگر یوٹیوب چینل پر بھی ملا۔ یکم دسمبر 2017 کو اپ لوڈ کی گئی اس ویڈیو میں کیپشن بھی تھا: برائنا کوک یو ایس ڈیلیگیٹ نے پرنسس آسرا ہسپتال شا علی بندہ کا دورہ کیا (اویسی گروپ آف ہسپتال)۔

وشواس کی ٹیم نے اس کے بعد ایشیا نیٹ کے حیدرآباد میں مقیم رپورٹر سری ہرشا سے رابطہ کیا۔ انہوں نے ہمیں بتایا کہ وائرل ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون برائنا کوک ہیں نہ کہ ایوانکا ٹرمپ۔ بریانا نے 2017 میں حیدرآباد پرنسس آسرا اسپتال کا دورہ کیا۔ ایوانکا نے ہسپتال کا دورہ نہیں کیا۔

وائرل پوسٹ کو عرفان خان نامی صارف نے فیس بک پر شیئر کیا تھا۔ صارف لکھنؤ کا رہنے والا ہے اور فیس بک پر اس کے 4000 سے زیادہ دوست ہیں۔

نتیجہ: وشواس کی ٹیم نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ فرضی پایا۔ ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون ٹرمپ کی بیٹی نہیں بلکہ بریانا پکاتی ہیں۔ بریانا نومبر 2017 میں ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ کے ساتھ امریکی وفد کے رکن کے طور پر حیدرآباد آئی تھی۔

  • Claim Review : ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی خود کہہ رہی ہے کہ ہم خصوصی اکبرالدین اویسی کے اسپتال میں ملنے آئے ہیں
  • Claimed By : عرفان خان
  • Fact Check : جھوٹ‎
جھوٹ‎
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later