X

فیکٹ چیک: یاسین ملک کی بیوی کے تین سال پرانے ویڈیو کو اب کیا گیا وائرل

وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی تحقیقات کی۔ تفتیش سے معلوم ہوا کہ وائرل ویڈیو کا یاسین ملک کی موجودہ سزا سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ یہ ویڈیو تین سال پرانی ہے۔ وائرل پوسٹ وشواس نیوز کی تحقیقات میں گمراہ کن ثابت ہوئی۔

  • By Vishvas News
  • Updated: June 11, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ جموں و کشمیر کے یاسین ملک کی عمر قید کی سزا کے بعد ان کی اہلیہ مشال ملک کی ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔ اس ویڈیو میں ، وہ اپنی بات کو مدنظر رکھتے ہوئے دیکھی جا سکتی ہیں۔ سوشل میڈیا صارفین اس ویڈیو کو حالیہ کہہ کر وائرل کر رہے ہیں۔ وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی تحقیقات کی۔ تفتیش سے معلوم ہوا کہ وائرل ویڈیو کا یاسین ملک کی موجودہ سزا سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ یہ ویڈیو تین سال پرانی ہے۔ وائرل پوسٹ وشواس نیوز کی تحقیقات میں گمراہ کن ثابت ہوئی۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف اشونی کمار نے 27 مئی کو یاسین ملک کی اہلیہ کی ایک ویڈیو اپ لوڈ کی اور لکھا: ‘ #یاسین_ملک کی بیگم کی #اداسی .. میں اسے نہیں دیکھ سکتا‘‘۔

اسی طرح کے دعوے کے ساتھ کئی دوسرے صارفین نے بھی اس ویڈیو کو شیئر کیا ہے۔ فیس بک پوسٹ کا مواد فیکٹ چیک کے مقصد کے لیے دوبارہ لکھا گیا ہے۔ اس کا آرکائیو ورژن یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔

پڑتال

وشواس نیوز نے وائرل ویڈیو کی آن لائن ٹولز کی مدد سے تحقیقات شروع کی۔ سب سے پہلے ،اس ویڈیو کو ان ویڈ ٹول پر اپ لوڈ کی اور بہت سے کی گریبس نکالیں۔ پھر انہیں ایک ایک کرکے گوگل ریورس امیج ٹول پر اپ لوڈ کیا اور سرچ کیا۔ ہمیں 2019 میں فیس بک پر اپ لوڈ کی گئی کچھ ویڈیوز ملی ہیں۔ فیس بک صارف فہیم مشتاق نے یہ ویڈیو 21 اپریل 2019 کو اپ لوڈ کی ہوئی ملی جبکہ یاسین ملک کو مئی 2022 میں سزا سنائی گئی۔ واضح ہے کہ اس کی بیوی کی یہ ویڈیو پرانی ہے۔ متعلقہ ویڈیو یہاں دیکھی جا سکتی ہے۔

تحقیقات کو مزید آگے بڑھاتے ہوئے وشواس نیوز نے مختلف کی ورڈ کے ساتھ یوٹیوب پر وائرل ویڈیو کو تلاش کرنا شروع کیا۔ ہمیں یہ ویڈیو ان خبر کے نام سے یوٹیوب چینل پر بھی ملی۔ اسے 24 اپریل 2019 کو اپ لوڈ کیا گیا تھا۔ بتایا گیا کہ یہ اس وقت کی ویڈیو ہے جب کشمیر کے علیحدگی پسند رہنما یاسین ملک کی اہلیہ نے پاکستان میں پریس کانفرنس کی۔

وشواس نیوز نے دینک جاگرن، کشمیر کے سینئر صحافی نوین نواز سے رابطہ کیا۔ انہوں نے بتایا کہ وائرل ہونے والی ویڈیو تقریبا تین سال پرانی ہے۔ اس کا یاسین ملک کی عمر قید سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

تفتیش کے اختتام پر ، ہم نے فیس بک صارف اشونی کمار کی سوشل سکیننگ کی۔ اسی صارف نے یاسین ملک کی بیوی کی ایک پرانی ویڈیو بنائی تھی جو اب غلط حوالہ سے وائرل ہوئی ہے۔ فیس بک صارف اشونی کمار ممبئی میں رہتے ہیں۔ ایک سیاسی جماعت سے وابستہ اشونی کمار کو فیس بک پر 640 لوگ فالو کرتے ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے وائرل پوسٹ کی تحقیقات کی۔ تفتیش سے معلوم ہوا کہ وائرل ویڈیو کا یاسین ملک کی موجودہ سزا سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ یہ ویڈیو تین سال پرانی ہے۔ وائرل پوسٹ وشواس نیوز کی تحقیقات میں گمراہ کن ثابت ہوئی۔

  • Claim Review : یاسین_ملک کی بیگم کی #اداسی .. میں اسے نہیں دیکھ سکتا
  • Claimed By : اشونی کمار
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later