X

فیکٹ چیک: نوپور شرما کو دھمکی دینے والے مولانا کو یوپی نہیں، راجستھان پولیس نے کیا ہے گرفتار

وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ گمراہ کن پایا۔ ملزم مولانا کو یوپی پولیس نے نہیں بلکہ راجستھان کی بنڈی پولیس نے گرفتار کیا ہے۔

  • By Vishvas News
  • Updated: July 9, 2022

نئی دہلی (وشواس نیوز)۔ سوشل میڈیا پر 15 سیکنڈ کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔ اس میں پولیس دو لوگوں کو اپنے ساتھ لے جا رہی ہے۔ ویڈیو کے ساتھ صارفین دعویٰ کر رہے ہیں کہ نوپور شرما کو دھمکی دینے والے مولانا کو یوپی پولیس نے گرفتار کر لیا ہے۔ وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ گمراہ کن پایا۔ ملزم مولانا کو یوپی پولیس نے نہیں بلکہ راجستھان کی بوندی پولیس نے گرفتار کیا ہے۔

کیا ہے وائرل پوسٹ میں؟

فیس بک صارف ‘کرشنا مشرا’ (آرکائیو لنک) نے یکم جولائی کو ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا.کل #نوپورشرما کو #مولانا نے دھمکی دی تھی..!!آج یوپی #پولیس نے اپنی ڈولی اٹھا لی‘‘۔

پڑتال

وائرل ویڈیو کی چھان بین کے لیے، ہم نے پہلے اسے کی ورڈ سے تلاش کیا۔ اس میں ہمیں ٹی وی 9 ہندی پر یکم جولائی کو شائع ہونے والی خبر کا لنک ملا۔ اس میں وائرل ویڈیو میں نظر آنے والے شخص کی تصویر بھی اپ لوڈ کی گئی ہے۔ نیوز کے مطابق مولانا مفتی ندیم نے بنڈی کلکٹریٹ میں نوپور شرما کے خلاف اشتعال انگیز بیان دیا تھا۔ پولیس نے مولانا کو راجستھان کے بوندی سے گرفتار کیا ہے۔ وہاں سیکورٹی کے پیش نظر پولیس کی بھاری تعیناتی کی گئی ہے۔ پولیس نے اس معاملے میں ایک اور مولانا کو بھی گرفتار کیا ہے۔

اے این آئی ایم پی/سی جی/راجستھان نے یکم جولائی کو تصویر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ راجستھان کی بوندی پولیس نے نوپور شرما کے خلاف اشتعال انگیز بیان دینے کے الزام میں دو مولاناوں کو گرفتار کیا ہے۔

وائرل ویڈیو کو نیوز 24 یوٹیوب چینل پر یکم جولائی کو اپ لوڈ کی گئی ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے۔ اس کا عنوان ہے، مولانا مفتی ندیم کو نوپور شرما کے خلاف اشتعال انگیز تقریر کرنے پر گرفتار کیا گیا۔ راجستھان۔

مزید تفصیلات کے لیے، ہم نے بوندی کے ایس پی جئے یادو سے بات کی۔ وہ کہتے ہیں، ‘مولانا کو بوندی پولیس نے گرفتار کیا ہے، یوپی پولیس نے نہیں۔ یہ بوندی کا معاملہ ہے۔ یہ کہنا غلط ہے کہ یوپی پولیس نے اسے گرفتار کیا ہے۔

ہم نے فیس بک صارف ‘کرشنا مشرا’ کا پروفائل سکین کیا، جس نے گمراہ کن دعوے کے ساتھ ویڈیو وائرل کیا۔ اس کے مطابق فروری 2014 سے فیس بک پر سرگرم صارفین ایک نظریے سے متاثر ہیں۔

نتیجہ: وشواس نیوز نے اپنی جانچ میں یہ دعویٰ گمراہ کن پایا۔ ملزم مولانا کو یوپی پولیس نے نہیں بلکہ راجستھان کی بنڈی پولیس نے گرفتار کیا ہے۔

  • Claim Review : نوپورشرما کو #مولانا نے دھمکی دی تھی..!!آج یوپی #پولیس نے اپنی ڈولی اٹھا لی
  • Claimed By : کرشنا مشرا
  • Fact Check : گمراہ کن
گمراہ کن
فرضی خبروں کی نوعیت کو بتانے والے علامت
  • سچ
  • گمراہ کن
  • جھوٹ‎

مکمل حقیقت جانیں... کسی معلومات یا افواہ پر شک ہو تو ہمیں بتائیں

سب کو بتائیں، سچ جاننا آپ کا حق ہے۔ اگر آپ کو ایسے کسی بھی میسج یا افواہ پر شبہ ہے جس کا اثر معاشرے، ملک یا آپ پر ہو سکتا ہے تو ہمیں بتائیں۔ آپ نیچے دئے گئے کسی بھی ذرائع ابلاغ کے ذریعہ معلومات بھیج سکتے ہیں۔

ٹیگز

اپنی راے دیں
مزید پڑھ

No more pages to load

متعلقہ مضامین

Next pageNext pageNext page

Post saved! You can read it later